hoi hoi, ik maak me erg ongerust.. Ik heb al een week geen pijnlijke borsten meer, voel ook helemaal niks rommelen ofzo in mn buik.. Ben haast niet moe meer, net of ik niet meer zwanger ben? Mijn buik groeit ook niks nog.. IK heb over twee weken een echo, kan er haast niet op wachten! Heeft iemand anders dit ook in zon vroeg stadium gehad? liefs
@ lovely baby, dat kan gewoon hoor, dat je symptomen afnemen! Is heel normaal! Ik had dat bij de 12 weken! En je buik hoeft nog niks te groeien, je baarmoeder zit nog achter je schaambotje! Ennuh, je titel klopt idd niet
Allereerst: even je titel aanpassen.... ipv 11 maanden ben je 11 weken zwanger...een behoorlijk verschil! Het kan best dat je niks voelt terwijl alles nog goed gaat, maar voor alle zekerheid kun je altijd je vk bellen. Succes!
Daar viel ook meteen me oog op .. dacht al "wowwwwie hoe doe je dat" Maar nu ff zonder gekheid, heb ook zo'n periode gehad dat ik niets meer voelde wat ook maar met een zwangerschap te maken had. Ben zelf niet echt super misselijk geweest of super veel last van me borsten maar ik voelde wel t een en ander. Was zelf erg blij toen ik eindelijk me echo kreeg want dat is dan op dat moment toch je bevestiging dat het goed zit. En ik ben het met Jacoba eens .. als je je echt zorgen maak, je verloskundige bellen. Beter 10x voor niets bellen dan dat je 1x helemaal niet bel. groetjes Miranda
hai hai! haha 11 weken dus Ik maak me gier ook een beetje zorgen om! Ik kan weer aan avondeten denken(nog niet aan warme groente) en mijn borsten zijn ook veel zachter en minder pijnlijk geworden! Verder heb ik wel bikpijn, maar dat vind ik juist eng... Volgens mij is het gewoon bij iedereen verschillend! Is het je eerste echo over 2 weken? Mijn laaste echo was met 9 weken. heb nu een angelsound besteld(krijg hem maandag binnen) kan namelijk niet wachten om het hartje weer te horen! Liefs
hahaha ja ik vroeg me ook af hoe doe je dat 11 maand zwanger maar ik heb heel de zwangerschap bijna geen kwaaltjes gehad . ook geen zere borsten of wat dan ook niet misselijk niets en ben nu nog zwanger niet al te zorgen maken dus succes
jaa idd! want als ik een tijdje geen buikpijn heb maak ik me ook weer zorgen Ik heb er 1 besteld waarvan wordt gezegt dat je het tussen 10-12 weken kan horen! Zou hem eigelijk gister krijgen maar was net een uurtje weg toen die werd bezorgt grrr... http://www.babybeats.nl/?gclid=CNG1v6P_ ... lAod725Kzg (ik heb gewoon de goedkoopste genomen) Liefs
Hoi, Ik heb ook best veel zwangerschapskwaaltjes, zoals misselijkheid en moeheid. Echter, de laatste paar dagen (na de echo) nam dit alles af. Ik voelde me weer topfit..tot gisteravond. Toen kreeg ik pijnlijke steekjes in mijn buik en vandaag ben ik weer volop misselijk, eigenlijk erger dan ooit. Dus ik denk dat het met vlagen kan komen en gaan, ook al naar gelang het kindje groeit. Volgens mij ervaar jij nu gewoon de zogenaamde 'stilte voor de storm' en bereid je lijf zich voor op de zoveelste groeispurt van je baby... Liz01
zou zeggen koop gewoon angelsound bij de kijkshop nog goedkoper dan de site die ze hiervoor gaven en het verschilt per persoon wanneer je het hartje van de kleine kan horenbij de 1 bij 9 week thuis en bij de andere pas met 12 a 14 week
Angelsounds kopen is misschien wel een goed idee, maar niet schrikken als je niet gelijk iets hoort..
zoiezo snap ik sommige VKs niet , kleine moeite om even een echo tussendoor te geven,onze gezondheidszorg is er echt slecht aan toe soms...
Bij mij precies hetzelfde.. had nergens last meer van, en voor die tijd sowieso ook al weinig klachten... Komt goed, proberen niet te druk te maken & anders kan je misschien een pretecho doen, of zoals Rozemarijke zei een angelsound kopen (heb ik ook altijd veel aan gehad..)
snap je ongerustheid, maar is niet nodig Ik was spuugmisselijk en doodmoe en mijn borsten ontploften, nu ben ik niet meer misselijk, niet meer zo moe, en mijn borsten groeien wel, alleen doet het geen pijn meer en ik ben ook 11 weken...... wees maar blij, lekker gaan genieten, de kwaaltjes komen straks vanzelf wel weer!
Hoi, Ik heb precies hetzelfde, afgelopen dinsdag knallende hoofdpijn en super moe, woensdag aan de diarree en kon ik woensdag/donderdag/vrijdag geen hap door me keel krijgen, tot die tijd altijd erg moe/ochtend misselijkheid (niet braken). Ik had donderdag ook een vaginale onderzoek, waarbij ze dus 2 vingers naar binnen brengen en aan de buitenkant op de buik drukken, om te kijken of alles goed zit, ik ben daar zo ongerust over geweest, ik dacht dalijk drukt ze te hard op de baby...maar ze is dokter, neem aan dat ze wel weet wat ze doet, maar sinds die donderdag/vrijdag heb ik ook minder last van 'kwaaltjes' s ochtends niet meer misselijk, minder moe en geen gevoelige borsten meer...hoop dat het inderdaad stilte voor de storm is...de 2e echo heb ik 4 november, de 1e echo had ik bij 9 weken en heb het hartje horen kloppen, geweldig! Succes iedereen en positief blijven...
heb ik aan het begin ook gehad en ik werd er hartstikke zenuwachtig van, maar zoals je ziet was er niks aan de hand!
Ja het blijft lastig he, al die gevoelens zo in het begin van je zwangerschap. Ik ben zelf vrij nuchter van aard, maar merk nu dat ik ook sneller onzeker ben over mijn eigen lijf en wat daarin gebeurd. Vandaag inderdaad een kiplekker fit gevoel (terwijl ik gister nog op apegapen lag de hele dag van de misselijkheid) en geen gevoelige borsten meer. Ik heb ook steeds het idee dat ze ook kleiner worden....maar ik denk dat het gewoon erbij hoort en dat je niet elke dag zo'n last hoeft te hebben van die hormoonhuishouding. Dan denk ik maar, je kunt het toch niet regelen, het gaat buiten je om en je kunt het ook niet controleren of beinvloeden. Dus ik heb wel geleerd dat je gewoon moet accepteren dat het je overkomt, of het nou goed is of niet. Liz01