Hallo, Vorige week maandag moest ik ongesteld worden maar werd het niet. Ik had wel de hele tijd menstruatie pijn en dacht elke keer nu komt het erdoor, maar nee hoor! Ook nog 2 testen gedaan, negatief. Zaterdag was is dan toch ongesteld geworden, maar het rare is zondag was het weer voorbij! Nu gisteravond ben ik weer een druppel bloed verloren, maar daar bleef het bij. Nu niks meer. Ik heb wel elke keer nog last van mijn buik, soort menstruatie-achtige krampen. Wie heeft hier ervaring mee, en was zwanger of juist niet zwanger? Groetjes Susanne
tja, het kan van alles zijn. heb je al een test gedaan? oeps, lezen roeska haha!! mischien over een paar dagen toch even weer een test doen. als het blijft rommelen, zou ik even naar de huisarts gaan. ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! groetjes
Bedankt voor je reactie, ik heb nog een test thuis liggen en zat er zelf ook aan te denken om die te gaan gebruiken, ik weet alleen niet wanneer... Ik wil niet te snel zijn, want straks is het niks en maak ik mijzelf alleen maar gek Moeilijk hoor, je probeert het van je af te zetten maar dat lukt totaal niet!
nee, het van je afzetten is onbegonnen werk haha! ik ken het! stel dat het een innestelingsbloeding geweest zou zijn afgelopen zondag, dan zou je nu toch wel positief moeten testen. dus wat dat betreft denk ik dat je nu wel zou kunnen testen. welke testen heb je gebruikt? die van kruidvat 2voor5 zijn wel heel goed. ik ben heel benieuwd wat er uitkomt! hou je me op de hoogte?
hoop dat het een innesteling was meid! superspannend, kan me voorstellen dat je er steeds mee bezig bent en helemaal op hete kolen zit, want wat is het nou! ik duim voor je dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt. en je kunt altijd naar de huisarts om je daar te laten testen he! succes!
Bedankt voor jullie reacties! Ja ik heb de kruitvat 2v5 gebruikt. Heb hier ook een goede ervaring mee. Mischien ga ik dit weekend nog een test doen. Hopen dat deze positief is! Ik had al op internet zitten speuren en daar stond dat je kan ongesteld kan worden als je lichaam nog niet weet dat je zwanger bent , en wanneer je lichaam het weet je menstruatie meteen weer stopt... en dat ik dan gister een innesteling bloeding had... Al die vragen die in mijn hoofd spoken... Ik hou jullie op de hoogte!
Test gedaan, helaas weer negatief... Terwijl ik echt denk dat ik zwanger ben... Ik heb de laaste tijd weer veel hoofdpijn en erge vermoeide waterige ogen, dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. En ik heb last van wit slijmerige afscheiding... Maak ik mijzelf maar wat wijs of is er toch nog een kansje....
Ik vraag mij iets af, mischien een domme vraag maar kun je na je eisprong zwanger raken? en klop het dan dat je bij je volgende eisprong positief kunt testen?
Hier, afgezien van een lichte bloeding, een soortgelijk verhaal. Inmiddels 3 weken geleden ongesteld moeten worden. Testen negatief. Advies van de dokter: 2 weken afwachten en dan weer contact opnemen. Dat is denk ik voor jou ook het enige advies voor nu.... Afwachten... *zucht*
Het afwachten duurt zo lang! En die onzekerheid maakt je gek Ik denk dat er voor mij ook niks anders opzit... Gaan we samen afwachten Voel jij ook aan jou lichaam dat je zwanger kunt zijn?
Ja joh, het is super frustrerend vind ik zelf. De dokter zei dat mn cyclus ook wel van de regel kan zijn door het stoppen met de pil begin januari maar dat lijkt me zo lang geleden. Ben daarna in juni voor het eerst ongesteld geweest en dat is inmiddels 7 weken geleden dus hoopte stiekem dat het er nu wel aan zat te komen. De dokter zegt dat ik in ieder geval een eisprong zou hebben gehad dus daar moeten we maar van uit gaan... Verder heb ik steken in mijn liezen/onderbuik/menstuatieachtige pijn. En ben erg moe, zere ogen en voor mn gevoel zwaardere borsten maarja.... Inbeelding misschien? Heb jij andere symptomen? Heb je wel contact gehad met de dokter, of doe je dat morgen?
Ik heb ook soortgelijke symptonen, moe, hoofdpijn, vermoeide waterige ogen, emotioneel, mijn borsten/ tepels lijken iets groter, menstruatieachtige buikpijn en mijn onderbuik lijkt iets opgezet. Hoop voor ons dat het geen inbeelding is, maar het begin van iets moois! Ik wou de dokter morgen ook gaan bellen, maar ik weet niet of het veel zin heeft... Waarschijnlijk zegt zij hetzelfde als bij jou, afwachten. Mischien kan ik de gynaecoloog bellen... of toch maar afwachten...
Ja lastig hoor zo'n situatie. Merk aan mezelf dat ik na 3 weken wat meer rust vind omdat ik niet het idee heb dat het nu nog uitloopt op een positieve test. Misschien om mezelf in te dekken en teleurstelling te voorkomen... Ik doe nu elke week maar een testje (zei de ha ook) en bel over twee weken weer voor een afspraak. (ik heb wel sterk het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden de komende twee weken....) Denk inderdaad dat jouw ha ook zegt dat je moet afwachten. Gyn bellen schreef je? Heb je daar al contact mee? Weet niet of je daar zo naar toe kunt gaan of dat je eerst langs de ha moet? Zelf zeg ik vaak tegen mezelf: of ik nu weet of ik zwanger ben of over twee weken dat maakt eigenlijk ook niet zo veel uit... Maarja aan de andere kant ben ik liever ongesteld of zwanger en niet zo vaag als nu..... Hou je me op de hoogte?
@ susanne Lees net in je berichtjes dat je een miskraam hebt gehad, vandaar contact met de gyn..... Hopelijk nu beter nieuws !!
Zeker een lastige situatie! Maar is je menstruatie vaker zo lang weggebleven? Ik heb contact gehad met de gyn. Helaas niet voor goed nieuws. Ik was zwanger 3 maanden geleden, toen ik bij de eerste echo erachter kwam dat het hartje niet meer klopte. Daarna had ik ontstekingen en infecties opgelopen, dus zodoende ben ik vaak bij de gyn geweest. Wanneer ik weer zwanger ben of vragen heb kon ik altijd terecht bij de gyn. Dus dat is wel fijn.