hey hey sorry dames maar ik moet toch even mijn ei kwijt. Zondagavond lag ik in mijn nachtjapon te slapen op de bank totdat manlief zei dat er bloed op de bank lag! en niet zo'n klein beetje! In paniek de verloskundige gebeld en gelukkig was ze in de buurt. ze was er binnen 10 minuten maar het leek wel een uur! met de doptone hebben we geluisterd of er nog hartslag was en die was er! ook heeft ze de beeb ff wakker geschud en begon ie ook weer te bewegen! maar mensen, ik ben in mijn leven nog nooit zo bang geweest ik heb al eerder een miskraam gehad en bij mijn moeder is de placenta afgescheurd zodat mijn broer overleed in haar baarmoeder dat speelt allemaal door je hoofd op zo'n moment maar ik kan jullie gelukkig mededelen onze ZOON is oke! sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden, maar moest het even kwijt heb het namelijk nog aan niemand verteld! liefs xxx chan
Pff gelukkig! Ik wilde net vragen ook; weet ze waarom je bloedde? Misschien een echo laten maken of placenta etc goed zitten?
Hey meisie, Gelukkig gaat het goed met jullie ZOON.... Maak je niet zo druk en probeer te genieten van de laatste maanden van je zwangerschap.. Met oud en nieuw heb je vast je kleine MANNETJE in je armen... Liefs Jeanney
Zet TS niet voor niks ... in haar onderschrift? Hoe gaat het nu met je? Nog bloed verloren? Gaan ze het nog verder even nakijken? Ik kan me je angst heel goed voorstellen hoor, zeker als zoiets bij je moeder is gebeurd. Succes!
Elmo de TS heeft het ook in haar berichtje staan van gaat gelukig goed met onze ZOON dus denk dat het geen geheimpje meer is
sorry dames het stond er inderdaad een beetje raar, maar ik maak er geen geheimpje meer van sorry voor de verwarring waarschijnlijk bloedde ik omdat het slijmvlies in de vagina heel erg dun is. en kan er net zoals eeen spontane bloedneus een spontane vaginale bloeding ontstaan donderdag weer naar de vk dan kijken we verder. xxx
dat was even goed schrikken, zelfs als je het leest zit je hart in je keel gelukkig goed afgelopen! Liefs
@ Elmo Achter haar onderschrift staat bij mij op de pc; we krijgen een..... Verder niks meer. Nada, Niente...Ik heb in haar bericht gelezen dat ze een zoon krijgt. Groet Jeanney...
jeetje kan me wel voorstellen dat je zo geschrokken bent. Gelukkig is alles goed met jullie kleine man.