huizenjacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lennylenn, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wie kijkt er wel eens naar huizenjacht op sbs6?

leuk programma maar dan heb je ook even dat stukje dat die twee vrouwen je woonkamer komen opleuken.
    zit nu dus te kijken en er was een stel dat 1000 euro overhad voor het opleuken.
    nou mn vriend en ik helemaal vol spanning afwachten want met 1000 euro kan je wel een hoop. en het resultaaat.....DE GANG OPGELEUKT!!!! MET WAT IKEA PLANKJES WAT MANDJES EN KASTJE EN NOG WAT GEKKE DINGEN. DAT VOOR 733 EURO!! nouuu sorry hoor maar mn b&k viel open van verbazing. dat was echt alles wat er gedaan was. ik snap het niet...gisteren ook zo..was er een stel dat max 600 euro overhad. nou ze hadden wat kaarsjes gekocht wat kussentjes en de tafel verplaatst. 550 euro in totaal.

ik verbaas me zo erg over die bedragen!! ze mogen mij ook wel inhuren hoor want voor 1000 euro weet ik wel wat ideetjes.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    voor 1000 euro kan ik veel meer opleuken dan dat:p

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    owja in die gang was bij die 2 dames die niet wisten wat ze met de gang moesten.... helaas is die 1000 euro aan mij voorbij gegaan want dat vind ik wel heeeeel erg veel geld voor die paar plankjes en mandjes....

hmmm ik ga denk ik ook maar een cursus binnenhuisarchitectuur doen... :D

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    wooow das toevallig dat je het zo zegt!
    Ik zei ook nog tegen mijn vriend ´waar is de rest van dat geld gebleven´!
    zou het toch erg geldverspilling vinden.. vraag me af of die mensen er achteraf zelf ook geen spijt van hebben dat ze het gedaan hebben

5. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Meestal zeggen de mensen dan ook nog: 'ooooh wat fijn, super en bedankt hè!'

Ik zou zeggen: 'Waaaat!!! zoveel geld voor die paar spulletjes. Zijn jullie niet helemaal lekker?'

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het is voor tv dus ja. De adverteerders die ook bij het programma betrokken zijn willen wel dat je hun spullen stalt en ja ze zullen dan niet op de kleintjes letten maar je laten zien hoe mooi en luxe het allemaal wel niet moet zijn,.

Een gang op leuken een emmer witsel voor 25 euro een tube kleur en door en verven maar. Spiegeltje aan de muur kapstokje er bij ja ik zou niet meer kwijt zijn dan hoog uit 100 euro je hebt altijd wel iets in huis wat je daar weer voor kunt gebruiken en dan verplaas je het weer ergens anders heen dus ik geef je helemaal gelijk.

En behang kost ook niet zo veel voor 5 euro hebje een leuk rolletje wel qua e afmeting van je gang.

Maar 1000 euro daar kan je huis bijna mee opleuken de muren dan he haha. En misschien zelfs wel wat zeil en vloerbedekking kijken naar een couponntje en dan vaak een leuk stukje voor je gang bijvoorbeeld dan.

maar denk nogmaals het reclame. En totaal niet de realitijd.;)

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja ik heb het ook gezien. Wij vroegen ons inderdaad ook af waar ze die spullen gekocht zouden hebben! Bizar!
    Ook al zou ik heel erg mn best doen zou ik dat er niet aan uit kunnen geven!

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja echt heeeel bizar!!!

@mutsevluts: het was id bij die 2 dames. en hun budget was 1000 euro. wauw dachten mn vriend en ik nouuu dan zal het wel heel wat worden. pffff schrok me een ongeluk toen ikz ag wat er met dat geld gekocht was.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik verplaatst deze naar tv, nieuws, etc.

Ik schrok ook van de bedragen en hetgeen er gebeurd is. Volgens mij kan het veeeeeeeeeeeeel goedkoper.

10. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik kijk het ook vaak, erg leuk programma.
    Kan alleen die thijs niet uitstaan. Hij straalt iets uit wat ik verschrikkelijk vind *oops*

Die metamorfose's zijn erg leuk alleen erg prijzig inderdaad. Maargoed, zijn die philips lampen die ze gebruiken niet erg duur?

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik kijk ook altijd, heb deze aflevering nog niet gezien denk ik, wij nemen het namelijk altijd op. (lopen beetje achter) Maar vind het ook altijd veel geld voor weinig...
    maar idd die philips lampen zijn volgens mij niet zo goedkoop.

vind het verder wel een leuk programma.

Deel Deze Pagina