Mama in De Villa

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door diem, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Hey dames hebben jullie deze week de Villa gezien? Hier zat een meisje/vrouw in die twee kinderen heeft en zich naar mijn mening behoorlijk misdragen heeft.... Wat vinden jullie hiervan???
    Het erge is dat ze volgens mij niet eens weet wat ze gedaan heeft (nl op 1 avond met twee kerels geouwehoerd).

2. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ze is sowieso een beetje mediageil, want ze zat pas ook nog in een programma van bnn. F*ck the parents of zo...

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

vind de villa echt een slecht programma, nog erger dan oh oh cherso

er gaat zelfs een uitzending geschrapt worden.. er komt iemand in die schuldig is voor de stoeptegelmoord in 2005 ( stoeptegel van viaduct afgegooid en iemand is hierdoor overleden en hij heeft 5 jaar cel gekregen) die uitzending word dus geschrapt omdat ze achter zijn strafblad zijn gekomen

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Heb het ook gezien.
    Kreeg zelfs de kriebels toen ze haar kindje aan de telefoon had en zei "mama zoekt een vent"
    BBBrrrr.
    En in het beging van het programma toen ze zei "mij krijg je niet zo makkelijk in bed hallo ik ben moeder" of zo iets.
    En dan nog de zelfde (weet niet wat) iets met die gast onder die dekens aan het doen ;)

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Kansloos progamma!

Wat ze ind. tegen haar kindje zei over mama zoekt een vent....
    Mijn bek viel open.

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff verschrikkelijk mens.. hoe durft ze zich zo te gedragen terwijl ze moeder is.. !! ik hoop dat haar kinderen haar voorbeeld niet volgen (wat haast wel vaak het geval is als kinderen zo'n moeder hebben)... echt zielig..

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sowieso vind ik dan meedoen aan zo'n programma not done.. Dan zoek je je vent maar vlakbij huis.. vreselijk mens zeg

8. Only me

Only me Niet meer actief

In 1 woord... walgelijk.

Dan ben je echt een zielig persoon, en heb ik zwaar medelijden met de kinderen.

9. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

smakeloos, walgelijk programma!! ik kijk hier nog geen seconde naar....

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    'Kijken of mama een nieuwe vent kan vinden.'
    'Ik heb m'n moeder beloofd dat ik me zou gedragen.. Anders past ze niet meer op de kindjes.' *hoor je nadat ze met een vent heeft liggen rotzooien en haar drinken heeft uitgekotst*

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    De mensen die aan dit programma meedoen zoeken echt geen man of vrouw voor het leven hoor...ze willen gewoon ff naar de zon en alles ****** wat er te ****** valt.....waardeloos programma dit,het zal je zoon of dochter zijn die er aan meedoet zeg,pfffff

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mag je als moeder die vrijgezel is dan helemaal niet overdreven dronken worden of met een vent het bed induiken?!

Of is het omdat het op tv komt?

Bedoel ze is vrijgezel en op vakantie, ja het komt op tv dus niet echt een goed voorbeeld maar ach je leeft maar 1 keer ;)

Ik zie het probleem niet zo, als zij het naar haar zin heeft!

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ooohh van mij mag ze hoor ;)
    Maar vindt het niet zo gepast om tegen je kind te zeggen dat je op zoek bent na een vent (maar goed dat is mij mening)
    En vindt het een beetje raar dat je eerst gaat zeggen dat je niet makkelijk het bed in te krijgen bent omdat je mama bent,maar vervolgens de zelfde nacht nog dit wel doet.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind het hele programma smakeloos en kijk er ook niet naar. Vorig seizoen wel eens een stukje van gezien maar daar héél gauw mee gestopt.

Mij maakt het geen flikker uit of een van de deelnemers kinderen heeft of niet. Ik snap sowieso niks van mensen die meedoen aan zo'n programma.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    één keer dronken worden, oke.. Zou ik nog niet veel moeite mee hebben al zou ik het zelf niet doen.. En met één vent het bed in duiken, oke.. Waar ze zin in heeft.. Maar met twee op één avond? Nee vind ik absoluut niet kunnen.. En dan vrolijk tegen je kinderen zeggen dat ze daar zit om te kijken of ze een vent kan krijgen..
    Daar hou je je kinderen buiten.. En al helemaaaaaal niet op tv.. Alles is terug te vinden d.m.v. internet en dus terug te zien..

16. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Ja helemaal mee eens. Tuurlijk ga ik ook weleens naar een feestje. Dronken zul je me niet zien en inderdaad dit komt op TV. Dat weet zij ook. En ja over 1, 5 of 20 jaar zul je dit nog kunnen terugvinden.
    Ze ligt met iedereen te flikflooien en laat zich volgooien met drank. En als ze dan inderdaad ook nog zegt tegen haar dochtertje dat ze een vent aan het zoeken is???? Ik vind het gek als je dit niet gek vindt....

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind indd dat je dat als moeder zijnde niet kunt doen,

later als mijn dochter oud en wijs genoeg is en denkt seks te kunnen hebben wil ik haar kunnen vertellen dat ze niet met jan en alleman in bed moet duiken, dat seks iets speciaals is tussen 2 mensen die van elkaar houden,

dat is tenminste voor mij zo, ik ben niet van de 1nightstands, en zal mijn dochter dus ook niet zeggen : neuk er op los.

deze moeder zal niet tegen haar kinderen kunnen zeggen hoe speciaal zoiets moet zijn en niet zomaar met een wildvreemde het bed in duiken, want dan krijgt ze filmpjes onder haar neus gedrukt : kijk mama JIJ deed het OOK

18. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou ik heb met alle verstand zitte kijken! Wat een vies ding!! Kom op he, 2 gozers achter mekaar in een nacht!! Ba ba.. moet je trots op zijn op zo eentje! Hou je dan een beetje in.. gebrekkigheid aan zelfrespect.

19. Bri

Bri Niet meer actief

Toch snap ik niet wat het nou zo veel erger maakt dat dit wordt gedaan door iemand die moeder is.

Stel nou dat het iemand anders is. Die afleveringen worden over jaren misschien nog herhaald, en zijn op internet nog veel langer terug te zien. In de tussentijd heeft die andere persoon ook een ander leven. Hoopt misschien een serieuze baan te bemachtigen (vind je nou echt dat je baas je zo moet zien?), of een serieuze relatie aan te gaan (wow schatje, was je toen zo'n slettebak? dat had ik nooit achter je gezocht), of heeft intussen een gezin (heee, is dat jouw moeder??!!)

Ik vind het van iedereen van weinig verstand en weinig goede smaak getuigen om hieraan mee te doen, ongeacht het aantal kinderen dat ze al hebben. Wat mij betreft gelden voor moeders dezelfde regels als voor 'gewone mensen'.

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Het zal je MOEDER maar zijn die aan zo'n programma mee doet en zich zo misdraagt!:$

Het grappige vind ik altijd dat de mensen die het hardst schreeuwen dat ze niet makkelijk in bed te krijgen zijn, 5 min later met Jan en alleman lopen te wippen.. Beetje jammer. En ik vind persoonlijk dat het wel uitmaakt of je moeder bent of niet. Als je kinderen hebt vind ik dat ie je best wat verantwoordelijker mag gedragen en dat niet heel nl hoeft te zien hoe mama de viezerik uithangt.

Deel Deze Pagina