Ik vind het nu(waarschijnlijk door de hormonen!) moeilijk om een grens te trekken van wat is nu wel gezond en wat is niet gezond voor mijn kindje(nu 18 weken zwanger)...daarom durf en doe ik heel veel niet. Maar vandaag kwam ik niet onder een verjaardag uit waar twee weken geleden geschilderd is. En je raadt het al....ik heb er nu spijt van dat ik toch gegaan ben. Bang toch nog dampen te hebben ingeademd die schadelijk zijn. Nu moet ik volgende week daar ook nog een dag heen om kerst te vieren.....Wat is jou mening...maak ik me te veel zorgen of is het wel reeel. Mensen om me heen die snappen niet waar ik het over heb..maar die zijn ook niet zwanger!
Lieve Lobke, Je bent een bezorgde moeder! Dat geeft niet maar houd je grenzen in de gaten!. Je hoeft je geen zorgen te maken over het inademen van verflucht. Het is al lang geleden dat het is gedaan en de meeste verf is tegenwoordig op waterbasis. Hier mag je zelf ook mee verven als je maar goed ventileert! Ga lekker kerstvieren en geniet! Fijne dagen! Imke