mijn rechteronderbuik doet pijn! de rechterkant dan met hoesten voel i khet lichtjes door heel mn onderbuik maar toen ik vandaag in de bus zat toen voelde ik de pijn nouja pijn..echt raar gevoel aan de rechterkant van mn onderbuik en soort duwtjes.. kweet anders ook niet hoe ik het makkelijk kan beschrijven want zo makkelijk is het niet heb het trouwens al sindsk uit bed ben dat t wat zeer doet .. en toenet lag ik lekker op de bank op mn rug en ik haal me rechterbeen naar me toe en voel gewoon de pijn aan de recterkant ook als ik er op druk doet het zeer en aan de linker kant niet .. wat kan dit wezen kan het wezen dat het meer naar rechts groeit ipv links of zal ik dat nog niet voelen mocht het wel zo wezen.. en is dit gewoon wat anders? fijn weekend!!! groetjes
Hohoi, Het klinkt als bandenpijn of een darm die opspeelt. Je kan er weinig aan doen. Zorg dat jeje ontlasting zacht houd en neem voldoende rust. Indien je je zorgen maakt moet je contact op nemen metje verloskundige Imke
oo dus bandenpijn kan ook aan 1 kant zitten? dan ben ik iig wel gerust ik wist niet dat het ook aan 1 kant kon.. dinsdag naar de verloskundige dus dan zal ik het er ook over hebben want op dit moment is het weer wat minder bedankt hoor!!