ik ben 18 weken zwanger en moet toegeven dat ik ook wel een redelijke buik al heb. wat mij nu heel erg opvalt is dat mensen het raar vinden dat je dan al zn buik hebt.. ik krijg steeds reacties in de trend van.. zo jij hoeft niet lang meer... of de laatste loodjes of niet... en mijn "favoriet" weet je heel zeker dat het er geen 2 zijn?? de meeste mensen bedoelen het vast wel aardig, en ik ben trots op mijn buik, maar vraag mij dan toch wel eens af of ik nu echt zo uit de kluiten gewassen ben... kennen jullie dit? en wat doe je dr aan?
hier ook een die al best een buik heeft en krijg vaak te horen weet je zeker dat eht geen 2 zijn of 3 wat zal je buik nog groeien als je nu al zoon buik hebt en zo kan ik nog wel ff door gaan wat je er aan kan doen is neit veel bij mij gaat het de ene oor in en eht andere oor weer uit
Heel herkenbaar! Deze week ben ik 3x aansproken op mijn "enorme" buik, vandaag ook nog idd de opmerking of het er geen 2 zijn....nou ja....en dat terwijl ik nog maar zo'n 4 kg aangekomen ben sinds het begin van mijn zwangerschap! Helaas kun je er niet veel aan doen, wees gewoon maar lekker trots op je buik!
Hier ook hoor. Krijg de vreemdste opmerkingen. Ook mensen die je eigenlijk niet zo goed kent die zeggen dat je wel al veel bent aangekomen (21 wkn en 3kg, lijkt mij netjes) Wordt er eerlijk gezegd een beetje moe van. Dat ik zwanger ben wil niet zeggen dat je maar ongestoord alles mag zeggen. En tuurlijk is niet iedereen's buik even groot. Trek je er niks van aan. Kunt er toch niet veel aan doen xxx Suzie
Vaak moeten mensen even wennen aan je buik. Jij ziet hem ondertussen onder de douche steeds al een beetje groeien, maar de rest van de wereld valt het nu pas opeens op! Dan zoeken ze allemaal even iets om te zeggen, en nu is dat dat die van jou zo enorm is (pff). Vaak zijn het mensen die er weinig verstand van hebben O ja, en bij mij zeggen ze het nog steeds, terwijl ik mijn buik nog onder mijn oude (niet-zwangerschaps) t-shirts kan verstoppen en niemand die iets ziet!! Als ik dan opeens zin heb in een buikband ofzo, dan ben ik opeens enorm Haha, ik bedenk dus per dag zelf of ik zin heb om "de zwangere" te zijn of niet. Mensen hebben altijd wat te zeggen hoor. Groot, klein, dik, dun, puntig, rond, en dan straks ook weer over je baby... Gerust ook allemaal tegen elkaar in (de een vindt het groot, de ander klein). Gelukkig hebben we ook nog zoiets als 'langs je heen laten gaan', dus dat doen we dan maar
Ik ben bijna 19 weken en heb ook al een aardige buik.Terwijl ik nog steeds 2 kilo onder mijn begin gewicht zit,dat heeft er dan ook niets met de dikte van je buik te maken denk ik. Maar hoe vaak ik al niet gehoord heb,goh weet je zeker dat het er geen twee zijn! Ik kan dat toch ook niet zo waarderen hoor!Het gaat dan evengoed wel het ene oor in en het andere uit,maar op dat moment vind ik het echt niet leuk. Helaas kan je er niks aan doen.Gewoon lekker van je buik genieten!
Hoi hoi, heel herkenbaar, in het begin van mijn zwangerschap groeide mijn buik mega snel. Ik heb ook heel vaak gehoord of het er geen twee zijn en dat ik waarschijnlijk al wel aan mijn einde liep. Maar mijn buik is eigenlijk verder niet meer heel erg gegroeid, ik ben bijelkaar 9 kilo aangekomen en wat denk je? Nu hoor ik dus ach meid wat een bescheiden buikje zeg, hoef je echt nog maar 4 weken...? Dus weet je, het is gewoon nooit goed! Mensen moeten altijd iets te z***** hebben!! STOM!
Hier ook idem dito..... zo jij bent al dik! (mijn persoonlijke favoriet natuurlijk, nu niet zo erg meer maar bij 20 weken wil je dit NIET horen). Mensen weten niet dat dit ook als niet leuk ervaren kan worden, blijkbaar mag je tegen een zwangere alles zeggen. Alsof ik ook tegen mensen op straat zeg, tjonge jonge u bent ook veel aangekomen de laatste tijd....