Een groep 0+ stoel is kleiner en wordt anders bevestigd. Een achterwaarts gerichte vervolgstoel heeft extra bevestigingen nodig en die heeft die stoel dan niet.
Een Nania stoel is erg fijn als je een lang kindje hebt dat al op jonge leeftijd de groep 0+ stoel ontgroeit qua lengte. Dan kun je je kindje wat langer achterwaarts blijven vervoeren (wat veel veiliger is). Als voorwaarts gerichte stoel schijnt hij niet van al te beste kwaliteit te zijn... Ik weet niet wat je ervoor betaald hebt maar in de winkel kost hij 40 euro geloof ik. Dat zegt al wel wat natuurlijk
Ja dat heb ik er ook voor betaald geloof ik. Dacht is wel prima, maar ze heeft de bon nog misschien maar retour doen en wat beter erin gaan verdiepen.. oepsie
Je zou kunnen kijken naar een achterwaarts gerichte vervolgstoel, mits ze daar qua gordelhoogte op een gegeven moment goed in past, is dat een mogelijkheid waarbij ze wat eerder hoger en rechterop kan zitten. Op www.achterwaartsvervoeren.nl kun je informatie vinden. Maar nogmaals, het is niet gevaarlijk als ze met haar hoofd naar voren zit in de groep 0+ stoel