Ik heb de vraag bij welke verloskundige praktijk ik me het best kan aanmelden. Omgeving van Geleen en Beek. Heb een aantal praktijken de vraag gesteld of dat ik thuis mag bevallen omdat ik in een etage woning woon. Allen gaven ze aan dat dat helaas voor mij niet geldt. Oke helaas, daar zal ik me mij neer moeten leggen. Wat ik dan wel graag wil weten is hoe een poliklinische ziekenhuis bevalling gaat. Wanneer verloskundige bellen? Wat ik misschien eerst even aan google kan vragen. Ik ken/heb deze praktijken benaderd. Geleen Sittard en Beek Wie van de 3? Waar hebben jullie goede ervaringen mee gehad? Wat adviseren jullie mij?
Hallo femku, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik loop zelf bij de verloskundigepraktijk in Stein en ben daar erg tevreden over. Zijn 2 super spontane dames die daar werken en mij in ieder geval een goed gevoel geven. Heb ook wel echt het idee dat ze naar me luisteren en goed inspringen op mijn behoeften. Ze hebben trouwens ook zelf een echo apparaat. De 1e echo en 12 weken echo heb ik dus gewoon op de praktijk kunnen laten doen. Een goede vriendin van mij loopt bij de praktijk in Beek. Zij is hier ook tevreden over. Ze gaf wel aan dat ze zelf geen echo apparatuur hebben dus voor een echo moet ze telkens ergens anders naartoe. Ze heeft ook het gevoel dat ze erg pro-thuisbevallen zijn. Maar in jouw geval gaat dat dan helaas niet op. Succes met het maken van een keus.
Bedankt Tejas dat je jouw mening wilt delen. Leg me er maar even bij neer, geen thuisbevalling. Ben van plan bij de zelfde zorgverzekeraar te blijven, maar ga een ander pakket nemen. Ben ik al naar aan het kijken, ook omdat het nu zeker zal zijn dat het het ziekenhuis zal gaan worden.