Ties wil niks van vader weten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Nog even een andere vraag: Kan iemand mij vertellen waarom Ties niks van zijn vader wil weten? Ja, als hij net gegeten heeft, schone luier en goed wakker is houd hij het wel even uit met zijn papa, maar als hij bijvoorbeeld ligt te huilen in bed, box, of waar dan ook, krijgt hij hem absoluut niet stil, hij gaat zelfs alleen maar 2 keer zo hard gillen. Dit doet hij al vanaf de geboorte, dacht dat het wel over zou gaan. Het is ook niet zo dat ik hem zodra hij huilt bij paps, uit zijn armen haal en zelf troost, want ik laat het hem eerst een tien minuten proberen, maar vind het voor allebei niet leuk. Iemand tips voor me?

2. inkie

inkie Actief lid

16 mei 2006
    118
    0
    0
    Misschien een rare vraag maar heeft je man/vriend een snor/baard?
    Wij hebben het namelijk gehad met mijn vander, opa dus. Hij heeft een snor en echt 5/6 maanden lang was het telkens huilen als ze hem zag.
    Het is misschien helemaal een verkeerde gedachten maar ik wilde het toch even melden.

Succes!
    Inkie

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Of gebruikt je man/vriend een sterke deo, of een ander luchtje?

4. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Heeft hij dat alleen met zijn vader of met iedereen behalve met jou?

Als Estelle net wakker is en mijn vriend, of iemand anders pakt haar, dan is ze helemaal overstuur en niet te troosten. Zodra ik haar dan overneem, dan is het gelijk stil.

Hier ligt het niet aan mijn vriend. Als ze moet huilen wilt ze gewoon naar de persoon waar ze zich het veiligst bij voelt.

Bij ons helpt het als Estelle mij niet kan zien. Dan lukt het nog wel om haar te troosten. Maar zodra zij mij gezien heeft, krijst ze de hele boel bij elkaar tot ik haar overneem. Dit is ook al vanaf zij een 1,5 maand oud was.

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik heb dit ook gehad met mijn vriend
    Terence huilde altijd bij hem en wou nooit getroost worden door hem.

ik moest er daarna altijd heen lopen.
    ook tegen ons zeiden ze baard lotion en aftershave.
    maar paps doet nu pas af en toe een luchtje op maar toen terence geboren werd deed hij dat niet meer.

cb zei dat Terence moet wennen aan papa want papa werk en mama is de hele tijd bij hem.

mar nu gaat het weer goed hij is dol papa,en andersom natuurlijk.
    komt wel goed hoor.

6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ben jij thuis en werkt je vriend fulltime ?
    Dat kan uiteraard ook de reden zijn.

7. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ja ik ben thuis en hij werkt full time ja, meestal 60 uur in de week. Hij heeft geen snor of baard en geen luchtje op. Dus dat zou de reden kunnen zijn, dat hij er niet vaak is......
    Mijn buurmeisje komt hem vaak halen voor een wandelingetje, bij haar doet hij het ook niet..... vind het toch vreemd

8. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    onze dochter deed dit ook bij mijn man. ook hij werkt full time en ik ben thuis.
    bij dimphy werkt het goed, als mijn man haar ook regelmatig eten geeft, naar bed brengt of iets anders in haar ritme doet. en niet alleen af en toe even spelen.
    het is er nu al een poos bij ingeschoten en nu wil ze niet meer bij hem eten enz, dus moeten we weer over nieuw beginnen.
    :( :(
    misschien dat dit ook bij jouw zoontje helpt?

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik las in een of ander boekje dat sommige baby's daar een periode last van hebben, vaak vooral bij mensen die niet echt lijken op de mama als mama heel veel voor het kindje zorgt, of dingen op een heel andere manier doen dan mama

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    komt goed!
    Valentino had dit ook, en nu als papa thuis komt dan rent hij naar de deur, roepend om zijn papa!

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    dit geeft mij weer hoop en nu maak ik me lichtig geen zorgen meer,maar het spookt nog wel in mijn hoofd.

we zien wel.

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland

Ja Nynke heeft ook zo'n fase gehad, nu zijn het 2 handen op 1 buik :)

Deel Deze Pagina