he dames, ik heb wederom jullie hulp even nodig. ik heb gisteren voor de tweede keer een eisprong gehad maar ik begrijp het niet want mijn eerst eisprong was begin sept en nog geen gehad dus....? ik begrijp het even niet meer vond het raar dat ik een nega test had omdat ik me zo anders voelde (pijn in mijn borsten en onder rug en snel geirriteerd enzo) maar nu valt het kwartje wel. wat betekend het als je twee keer een eisprong hebt en is dit goed of juist niet? hebben voor de zekerheid maar even geklust maar waarschijnlijk was het al te laat, was nogal geschrokken en wist even niet wat ik er mee moest. please help!!! kus
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten. Heb je niet gewoon een eisprong overgeslagen?? Succes liefs joyce
een 2e eisprong is meestal het gevolg als er 2 eitjes gerijpt zijn, en de 2e eisprong volgt meestal een paar dagen na de 1e eisprong... ik heb in ieder geval nooit gelezen dat 2e eisprong zo lang (bijna een hele cyclus) op zich heeft laten wachten?? wat ik me idd net als de andere dames afvraag is hoe je weet (erachter bent gekomen) dat je een 2e eisprong hebt gehad?
he hallo mensen sorry voor mijn late reactie moest even bij tanken enbijkomen. 20 aug is mijn eerste ongie gekomen na het stoppen met de pil toen had ik volgens mij 3 september een eisprong mijn afscheiding was nl het hetzelfde als de vieze plaatjes hier op de site ook mijn klachten hoorden erbij ik was er van overtuigd dat dit een eisprong was. maar nu heb ik 23 sept ook een eisprong gehad met vrijwel dezelfde symptonen en dezelfde afscheiding vandaar mijn paniek reactie. toch lijkt het erop dat ik toch echt twee keer een eisprong heb gehad anders heb je toch niet van die afscheiding dacht ik. aan jullie reacties te zien is dit erg vreemd, op zich maakt het ook niet uit maar schrok wel even. kus
Hoi Kelly, Als je net gestopt bent met de pil kan je lijf wel eens een paar 'valse' signalen afgeven. Vruchtbare afscheiding bijvoorbeeld. Dat hoeft nog geen eisprong te zijn. misschien heb je nu pas je eerste eisprong na de pil gehad. Als je zwangerschapstest negatief was, klinkt dat logischer. Succes! Suus
he suus, dat begrijp ik maar ik heb wel het idee dat ik het beide keren gevoeld heb eerst link en toen rechts, misschien zie ik wel spoken hoor ik weet niet maar vond het gewoon raar en was benieuwd of dit kon ja of nee, kon er nl niks over vinden op google kus
Wanneer heb je een zwangerschapstest gedaan? Die had je toch gedaan? Ik weet van mezelf dat ik soms echt buikpijn heb als bij een eisprong en dat het het toch niet is. Maar als je heb geklust, zit je in ieder geval goed, toch? En is je NOD over 2 weken!
ik hoop het maar verwacht er niks van heb denk ik gewoon een rare cyclus heb 16 sept getest en deze was nega, in ieder geval weet ik nu mijn nod. kus
Je kan wel twee eisprongen hebben, maar die volgen elkaar als het al voorkomt binnen een dag of twee op. Verder ben ik er een, die niet teveel naar rekbaar helder slijm zou kijken. Ik deed het ook hoor, erop letten. Maar ik heb in een cyclus ( dacht ik) vier keer helder rekbaar slijm gehad. En uit bloedonderzoeken van de gyn bleek dat ik helemaal geen eisprong gehad had. Daarom kan het wel een teken zijn dat je eisprong er is, maar het geeft niet 100% zekerheid. Mijn gyn is er ook sceptisch over en vind dat je er eigenlijk niet naar hoeft te kijken omdat het niet veel zegt. Maar goed dat is mijn gyn, een andere gyn zou weer anders beweren natuurlijk. Ik lette er in ieder geval naar die domper niet meer op. Succes!
oh okay dat wist ik niet, ga er nu maar vanuit dat de duivels er over een week of zo zijn dan heb ik in elk geval duidelijk heid, misschien de gyn van hier is vragen. kus