Ik had nu net nog trek in een pannenkoek (ja, fout op dit tijdstip, maar zo´n trek in), dus aan de slag voor beslag. Oude mixer was stuk en inmiddels weg, maar daar is een nieuwe staafmixer voor in de plaats gekomen. Mixer erop, ingredienten in de beker, klutsen maar. Beslag te dik, dus wat melk erbij. Éen hand om de mixer, één hand met pak melk, melk erbij, klutsen maar..... oeps, vergeten beker vast te houden (die zijn ook zoooo licht vergeleken met een beslagkom). Keuken onder de troep Nou ja, in ieder geval de calorieen eraf door het poetsen, dus kan ik ongegeneerd een pannenkoek eten. Nog meer keukenmissers iemand?
naja niet echt een misser maar een fles dropshot die door mijn hele koelkast aan het lekken was en een koelkast schoonmaken is al absoluut niet mijn hobbie en doe het aleen als het echt echt echt noodzakelijk is, en dan al helemaal dikke stroperige spaanse dropshot...word er zo chagerijnig van
ik heb laatst met een pak karnemelk staan schudden, ik raad iedereen aan dat te doen. mits het pak dicht zit...
deze blooper geef veeeeeeeeel minder troep... eitje koken. Water in de pan, eitje erbij, pan op fornuis en wachten. Het gaat zoooooveel sneller als je ook het gas erbij aan zet...
Waterkoker aangezet(ja wel met water) Opzich ook handig om de stekker erin te doen... Smoothies maken in de blender, ik vergeet NOOOOOIT MEER op dat dopje in de deksel ff vast te klikken
hahaha...wat een heeerlijke bloopers... ach...hier gaat gelukkig nooit wat mis... hahah..oven voorverwarmen...maar niet aangezet... nieuwe rode bankhoes gewassen samen met wat witte kleren..alles roze..hahah... ga zo maar door.. het is wel erger geworden sinds ik zwanger was...
mm dat herken ik wel ja.. even op een rijtje.. - kerriesoep opgezet en ondertussen gaan stofzuigen, terwijl er op het pak staat heel duidelijk dat je er bij moet blijven en roerend aan de kook moet brengen - wilde de waterkoker schoonmaken, en doe dat meestal met een vaatwastablet, nooit bij nagedacht dat je eerst het water moet koken en dan het blokje erbij moet doen, i.p.v. andersom... Te lui om te schoonmaken dus maar een nieuwe waterkoker gekocht..... wat een bende..
oja, moest melk koken voor een pudding, dacht dat het wel in de waterkoker kon haha...dacht dat dat wel wat makkelijker was met het oog op overkoken haha... nou, niet dus... Raad het elk geval niemand aan.. Verder ben ik best goed in de keuken haha
Ja vorige week nog.. Was soep aan het maken en halverwege wilde ik de groenten even helemaal fijngemaken met de staafmixer.. Haal ik tijdens het staafmixen natuurlijk dat ding te snel omhoog terwijl ie nog bezig is. Hele keuken onder en mijn outfit kon de was in grrr...
gistermorgen gebeurd.... ik om 8 uur met mn slaperige hoofd opgeklopte melk in de koffie mok van mn vriend gieten, gooi ik de hele beker om, IN DE BESTEKLA dus allllllllllllllllllllllllllllllles onder de koffie
Ik heb er ook nog eentje. Laatst de staafmixer gebruikt om iets te mixen. Wil ik erna de binnenkant met mijn vinger leeghalen, druk ik het knopje in. AuW flinke snee in m'n vinger. Iedereen lag hier in een deuk.
Ik ging vorige week voor het eerst aan de slag met de nieuwe mixer. Staat er op het pak: gooi het bakmeel in de bak en zet de mixer op de hoogste stand. Oke, dan doen we dat. Gevolg: Hele keuken onder de eieren en bakmeel! Blijkbaar zijn die pakken niet afgestemd op mixers met 7 standen
Tja, het zijn er twee geworden gisterenavond En nog 3 voor ons voor vandaag, wie trek heeft (zal ik wel weer zijn). Nog een erge, een paar jaar geleden (gelukkig vóór Ilana er was): Nieuw huurhuis, dus nieuw gasfornuis waarvan ik de kracht nog niet ken. Frituurpan stuk, dus zo´n pannetje op het vuur voor frietjes bij mijn eten. Ik was nog het andere fornuis gewend en had mijn inwendige klok daarop ingesteld, dom. Was even in huiskamer of wc, weet niet meer, en ik hoor WHOOSH... vlam in de pan. Gelukkig stond het fornuis onder een oude open haard, dus er kon niks anders in de fik, maar wel schrikken. Man snel bellen (die werkt altijd ´s avonds in horeca). Die zei "deksel erop". Ja, dat had veel zin met zo´n pan met omhoogstaande OREN. Dan maar 3 natte theedoeken eroverheen gemikt. Pfffft.
Tip (Voor de volgende keer ): Heb je een vaatwasser? Alle plankjes, bakjes van de koelkast in de vaatwasser zetten.. snel en heel schoon. Blooper: Wij hebben zo'n mooi nespresso-apparaat met milker, maar ik wilde de melk heter en minder schuim.. dus ik denk (om 7 uur 's morgens en ben absoluut geen ochtendmens), ik zet 'm ff in de magnetron. Tja, staal en magnetrons gaan niet zo goed samen, dus kortsluiting in dat ding.. fijn!
Mja niet echt mijn misser...maar raad eens wie het op kon ruimen? Mn man dacht even de net nieuwe 1 maal gebruikte friteuze van de koelkast te pakken om wat kroketten voor op n broodje te maken. En hij pakt hem, verliest zn grip, kan hem nog net vangen voor hij helemaal op de grond pleurt maar giet zo een deel van de zonnebloem olie over de vloer, de hond en zichzelf En dan ben je blij als je zeil hebt hoor!
Pak koffie met bruut geweld opentrekken , dus alles onder de koffiekorrels :x pak suiker vooraan in het kastje gezet toen het kastje zo vol geduwd dat de eerstvolgende keer dat ik het kastje opentrok het suikerpak naar beneden viel ....
oh heeeeeerlijk dit soort berichtjes Manlief maakt hier altijd pastasaus helemaal vers. Hartstikke lekker en gezond! Alleen hoe hij het voor elkaar krijgt om de saus BOVENOP de keukenkastjes te krijgen??? Ben er achter hoor, meneer vindt dat ie zo goed is in de keuken dat je niet hoeft te lopen naar de pan om de roerlepel er weer in te zetten, dat kan je ook vanaf de gootsteen doen, anderhalve meter verderop! Splatsj!