Heeft iemand trouwens de DAS rechtsbijstand verzekering? Kreeg daar laatst een folder van namelijk, was toen ook aan het twijfelen maar aangezien ik het tot nu toe uitstekend heb gered met de gratis hulp... Edit mod: deel van je tekst verwijderd. Volgens mij was de boodschap duidelijk.
ja en een gezellig strijkkwartetje en een glaasje sjampoepel {|= ik ben ooit ontslagen in een groot reorganisatietraject en heb sindsdien een rechtsbijstandsverzekering via de postbank. misschien had ik er wel een betere regeling uitgesleept als ik die verzekering destijds al had... alleen heb ik nu geen idee waar ik de polis heb bewaard (domme smilie)
tja ik werk nu niet, zit alleen maar de hele dag op mn luie dikke reet *kuch* dus zou het nu niet nodig hebben, bovendien als ik weer ga werken is het voor mezelf weer dus vraag me af of ik het dan uberhaubt nodig zou hebben... die gratis bijstand heeft me enorm geholpen tot nu toe dus wat is wijsheid he.. (Dope smiley nee eentje met een hamer wil ik.)
here we go again wat een gedoe zeg .. was een vraag van de ts wordt op geantwoord , maar elkaar gaan aanvallen ? hmmm .. wordt een beetje persoonlijk zo eh en altijd op de kap van lentefee vreemd , heel erg vreemd jij doet het zo, een ander anders simpel toch
wij hebben hem ook ik vind hem ook wel duur en ik "verkoop" ze ook via mijn werk maar..... uurtje advcaat is een jaarpremie verzekering ! ik heb al mijn verz. bij elkaar en dan krijg je 12 % extra korting op al je verz. moet zeggen dat dreigen met je verz. er op zetten vaak ook al wil helpen ! oh en lentefee het is niet alleen voor je werkgever hij kan ook helpen bij een uitkeringsinstantie bv !
heel moeilijk. wij twijfelen ook. hebben er wel een, 3 keer aanspraak op willen maken en interpolis is inderdaad glashelder: je krijgt nooit hulp! ik denk wel dat we eentje houden, maar gewoon gaan overstappen. hebben een hele goede financieel adviseur en die heeft gelukkig ook verstand van verzekeren
Kunnen we elkaar misschien in z'n waarde laten en ontopic blijven?? Ik betaal bij Interpolis 11,88 per maand en daar zit verkeer, consument en wonen, en werk en inkomen bij in. Tot nu toe 2 keer nodig gehad. De eerste keer met het salaris van mijn man waarvan de baas bepaalde uren niet wilde uitbetalen en de twee keer n.a.v. een aanrijding waar ik als schuldige werd aangewezen maar via de rechtsbijstand in het gelijk werd gesteld. Alles bij elkaar een heel aardig bedrag waarmee ik de komende jaren al mijn premie voor de rechtsbijstand heb terug verdiend.
Zeker afsluiten. Ik heb er al een keer gebruik van gemaakt na een aanrijding. En nu ga ik er waarschijnlijk een tweede keer gebruik van maken omdat mijn verzekering een (12 weken) echo na een (tweede) miskraam niet wil vergoeden. Met de DAS rechtsbijstand heb ik BTW geen goede ervaring, heb nu unigarant..
Volgens mij doe jij hetzelfde werk als ik 12,5 jaar lang heb gedaan ! Ik heb zelf ook een uitgebreide rechtsbijstandverzekering en ik heb hem ook al een paar nodig gehad. Het scheelt vaak al wanneer de verzeraar of de ingeschakelde advocaat een brief schrijft. Op de een of andere manier namen ze die vaker serieus dan een brief van jezelf...