Hallo dames! Eind dit jaar slaag ik hopelijk voor mijn studie. Nu wil hierna een andere richting op, namelijk richting de administratieve kant. Ik wil gaan beginnen met de basisopleiding loon- en salarisadministrateur, om van daaruit eventueel(!) door te groeien tot bedrijfsadministrateur. Nu ben ik dus opzoek naar mensen die dit werk doen of iets wat erop lijkt, en hoe dat wordt ervaren. Is het werk dat elke dag weer een andere dag is? En wat voor taken heb je zoal. Heb dit natuurlijk wel ingelezen maar ben gewoon opzoek naar verhalen! Liefs!
Ik werk als salarisadministrateur op een accountantskantoor. Ik vind t hartstikke leuk, want het is erg afwisselend. Ik heb kleine en grote klanten van uiteenlopende cao's en geef daarbij ook adviezen. Ik vind t geen makkelijk werk, want elk halfjaar zijn er weer tig wijzigingen. Je moet goed bij zien te blijven. Verder organiseer ik ook informatiebijeenkomsten en verwerk ik de facturatie. Dat maakt het afwisselend. Ik denk dat ik op 1 bedrijf de salarissen doen ontzettend saai zou vinden. Mocht je nog meer willen weten... Just ask!
Klinkt heel interessant! Ik heb er nog geen ervaring mee maar het klinkt ook al erg afwisselend, en inderdaad, alleen maar salarissen doen wordt denk ik ook wel saai.. Ik wil eerst beginnen met de basisopleiding voor de loon- en salarissen en van daaruit verder groeien maar ben nu eigenlijk al aan het kijken waar ik zeg maaar wil eindigen en dat vind ik nog best lastig
Ik werk als financieel administratief medewerker bij een wijnimporteur en doe zon 1,5 jaar de salarissen erbij. Ben in het bezit van het Praktijkdiploma Boekhouden, MBA en Praktijkdiploma Loonadministratie en nu begonnen aan dem cursus Belastingassistent om mezelf verder te verdiepen.
Klinkt ook interessant en leuk dat je je ook nog verder wilt verdiepen! Wat doe je trouwens precies naast de salarissen die je er nu bij doet?