Rechtsbijstandverzekering ja/nee

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefke, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je een rechtbijstandsverzekering?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Het is inderdaad een dure verzekering, maar ik ben wel blij dat ik een rechtsbijstandverzekering heb. Tot nu toe heb ik er één keer gebruik van gemaakt, maar was heel blij dat ik verzekerd was. Ik betaal
    € 179,00 per jaar en dan ben ik volledig verzekerd, dus ook als er geschillen ontstaan op het werk e.d.. Daar zit namelijk verschil in. Bij Centraal Beheer kost de volledige rechtsbijstandverzekering rond de € 230,00 per jaar. Ik zit nu bij de Fortis en die is dus behoorlijk wat goedkoper. Misschien een idee om prijzen naast elkaar te leggen. Op internet zijn diverse vergelijk sites te vinden.

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij hebben wel een rechtsbijstandverzekering bij RVS.

Een paar jaar geleden hadden we dat nog niet en hadden het toen eigenlijk heel hard nodig.

Mijn vorige baas is me nog €2000,- verschuldigt omdat hij mijn loon niet meer betaalde.
    Toen een advocaat benaderd, maar alleen een brief sturen kostte me toen al €90,- dus heb het verder maar laten zitten want anders ging het me meer geld kosten dan die €2000,-.

Maar als ik toen die verzekering gehad had was het misschien heel anders gelopen.

Deel Deze Pagina