Ik snap dat je het welzijn van het beestje boven alles zet en daar heb ik respect voor. Toch blijf ik het gevoel houden dat je word genaaid waar je bij staat. Heb je nog iets afgesproken dat je haar alleen terug neemt als je het gehele medische dossier er ook bij krijgt? Desnoods kun je hun nog met advocaat voor de kosten op laten draaien als ze je wel in de maling hebben genomen maar dan heb jij het poesje wel veilig bij jou terug.
Daar zat ik ook nog aan te denken, of je niet het bedrag wat je nu terug geeft en eventueel gemaakte dierenarts kosten op hun kan verhalen, als blijkt dat poes wél ziek is geworden bij hun.
Oh ik heb net een assistente die vertelde dat ze het dossier ‘wel even door zou sturen’ van de andere dierenarts. Top. Geen idee of ze niet wist dat het niet mocht maar hej.
Ik heb 2 straatkatten. Bij de een moesten al haar tanden er al uit voor haar 3e jaar en bij de andere begint het gebit (5 jaar) ook al slechte plekken te krijgen. Mijn 3 vorige katten van een boerderij (of nja, die mensen hadden een grote schuur en grote tuin en niet eens een echte boerderij zeg maar) alledrie nierproblemen gekregen en 1 ook nog diabetes erbij. Dus dat is helaas ook gewoon een utopie. Dat ze gezonder zouden zijn
Oké voor de mensen die interesse hebben, ik heb de kaart. Het is me wel duidelijk dat ze hebben gelogen over vrij veel zaken. Ze zijn de 27ste pas naar de da gegaan. Ze had niet vanaf het begin af aan diarree. Ze heeft stress van andere katten. Doet bij mij niks er vanaf, ik ga dr zo ophalen en kijken wat ik kan doen. En maandag dan naar de dierenarts. Voor geïnteresseerde kan ik het dossier per pb sturen met al hun gegevens verborgen.
Denk dat wij dan mazzel met al onze katten hebben gehad. Thuis bij mijn ouders. 3 huis/tuin/keuken katten en 2 stamboomkatten (maincoon en noorse boskat) en op de jaarlijkse inentingen na nooit dokterskosten gehad door ziektes. Alleen de noorse boskat 1x die is door iemand buiten met een luchtbuks beschoten en moest gehecht worden.
Nope. Gedane zaak nu. Ik heb haar zo weer en ik hoop dat die mensen de eeuwige jeuk met te korte armpjes krijgen zoals Fred dat mooi zegt.
Wow wat fijn dat je het dossier hebt. En wat een rotmensen gadverdamme zeg! Je mag mij het wel sturen ben nu wel benieuwd
Ik heb serieus interesse! Heb je nog uit ze gekregen waarom ze hebben gelogen en hebben gedreigd met een advocaat? Ga je nu je dit weet alsnog haar voor het volledige bedrag terug kopen?;
Maar waarom geef je ze dan hun geld terug? Ik zou gewoon weigeren totdat ze eerlijk zijn. Ik zou dit dus echt rekken tot in de eeuwigheid.. maar ik ben best een bitch daarin
Snap haar wel ze wil dat dat poesje goed en wel terug komt. Als ts haar niet terug koopt zetten ze haar misschien op marktplaats en dan weet je nooit of ze in een goed huisje terecht is gekomen. Dus ze zet het welzijn van het beestje boven haar gelijk halen.