Als je het nou nergens kan vinden en je wilt het hebben laat dan even weten. Desnoods koop ik het voor je en stuur ik het naar je op. Wij rijden vaak door heel NL dus als je ergens in de buurt van Almere woont of 60 km omstreken...
@Devilschase wat aardig! Bedankt We hebben inmiddels wel ander voer waar onze katten het goed op doen, maar toen jij erover begon dacht ik 'toch even informeren'.
Weet je dat Orijen één van de beste brokken is? Daar hoeven ze ook maar weinig van omdat het voor 80% uit vlees bestaat Ipv allemaal troep.
Ik heb ook een tijd getobt met een kitten met diarree. Geen oorzaak te vinden en voor de zekerheid wel behandeld tegen wormen en giardia. Probiotica geprobeerd, diarreeremmers, geen resultaat. Ik heb toen een tijd isogel over de voeding gedaan. Dat hielp als enige de ontlasting wat vaster te krijgen en uiteindelijk is hij er overheen gegroeid.
Zou eerlijk wel opletten met zo'n energierijke brok voor je oudere kat. Vooral als ze hiervoor royal Canin hadden dan is dit echt wel enorm zwaar te verteren voor hun. Ik zou echt proberen van de kitten apart haar eten te geven en je oudere katten op hun normale brok laten.
Ja ze zitten nu weer op de oude brokken. En Claire krijgt haar eten apart waar de oude man sowieso niet bij kan. Haar moeder eet er nog wel eens van maar dat vind ik niet zo erg. Het gaat gelukkig weer een stuk beter met de oude vent. Vandaag woog ze 2100 gram! En nog niets van de oude eigenaren gehoord
Haha nou het gaat eigenlijk gewoon heel erg goed. Ze doet lekker haar ding. Eet goed, speelt heel veel en ontlasting is bijna normaal. Ligt graag bij ons en het kan haar niet gek genoeg. Moeder vindt haar niet altijd even leuk, en dat is soms best een beetje sneu. Maar die accepteert haar steeds meer. In januari laten we ze zoals het nu lijkt allebei tegelijk helpen. Ze zit nu naast de oude man in zijn doosje.
Ja heel goed. Echt genieten met dr. Wel dubbel, vanmiddag komt de dierenarts om onze oude Simba in te laten slapen