Veel sterkte. Mijn beiden katten zijn eind juni overleden, 17 jaar geworden De ene onderweg naar de dierenarts overleden, haar broer was mee. En zijn lijf bleek bij onderzoek helemaal op. Dus onder het mom samen gekomen, samen gegaan, hem laten inslapen. Een heel fijn crematorium gevonden en ze samen laten cremeren. Ik had plan om uit te strooien, maar ze staan nu op het herinneringskastje. Ik mis enorm een kat in huis. Maar ik wil eerst wachten tot een ander huis met tuin. Claire is niet voor niets terug gekomen
Bedankt iedereen! We hebben hem een mooi plekje gegeven. En het is goed zo. Het geeft me even wat rust, was de hele dag zo met hem bezig. Proberen te laten eten, wat doet hij nu, ademt ie nog goed etc. En Claire doet het echt fantastisch. Ons kadootje ❤️ Moeder en dochter op de foto.
Wel een mooi plaatje die twee zo naast elkaar ♡ Maar het verdriet om Simba die niet meer naast de oude hond ligt is voelbaar. Veel sterkte met het verlies.
Klaar voor kerst! Hele uitdaging een bandje om. Man wil is haar trucjes aan het leren, en bezig om haar aan een tuigje te leren lopen En hij wou er eerst niets van weten... watje hahaha.
Ik heb dit topic op de voet gevolgd, maar nog nooit gereageerd. Maar wauw, wat een prachtig beestje. Die mensen weten niet wat ze moeten missen!