Rechtszaak Thijs Römer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anna009, 25 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Dat ook. Maar om er een voorbeeld van te maken is het misschien meer een bijzaak. Anders kan het ook eerder opgevat worden als iets wat een bner niet mag doen. Jonge meisjes kijken sowieso al vaak op tegen een stuk oudere jongens/mannen. Er zijn meer gevoelens in het spel die het lastig maken dan de trek naar een snoepje van het Kruidvat.

Sommige ouderen blijven helaas hangen in hun eigen kortzichtige zwart wit ideeën.

2. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Waarom zo’n meisje dan idolaat is doet er natuurlijk ook niet toe. En ja hij is een bekend figuur dus zal eerder als voorbeeld gesteld worden.

En ja dan zijn dochter wat zal zij niet doormaken.

Syane vindt dit leuk.
  3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Nee, sluiten is niet nodig. Maar ik denk dat het wel verstandig is om de huidige discussie te stoppen. Het blijft een verschil in mening/inzicht. Verder het verzoek om meer bij het onderwerp te blijven.

Huismuisie en Syane vinden dit leuk.
  4. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind deze hele rechtzaak trouwens ook echt eng. Of nja, Thijs dan.

Hoe kan je als vader van een dochter notabene, nou niet inzien dat je als volwassen vent ontzettend fout bezig bent door seksueel getinte berichtjes te sturen naar tienermeisjes. Dat je niet snapt dat het helemaal niet gezond is dat jij ze leert hoe ze moeten vingeren en dat je echt zwaar over de grenzen van elk gezond denkend mens bent gegaan als je foto's en filmpjes van die meisjes wil hebben, ze zelfs manipuleert, of foto's van jezelf stuurt..

NiVa0230, citroenrasp, Bellybell en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Het is zeker eng. Ik vind het ook erg verstorend want hij ziet niet dat hij fout was/is hoeveel meisjes hebben zich bijvoorbeeld niet gemeld?
    Zou hij echt niet zien dat het niet oké is of zou dat ingefluisterd zijn door een advocaat?

6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Dan ben je gewoon een gore pedofiel. Kan er niks anders van maken.

Bellybell, Ysabella, Mrs1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat vraag ik me ook af. Hoeveel meer zijn er nog? Die geen zin hebben in dit hele mediacircus en meningen van iedereen over hoe dom ze wel niet waren of nog erger, dat ze het zelf deden omdat ze het wel leuk vonden.

Ja. Ik ook niet hoor.

Jackie87, Ysabella, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant

En sinds dat ene meisje naar buiten is gekomen zijn er natuurlijk gelijk een aantal advocaten op gedoken die ook geld en roem ruiken. Immers het is een zaak die veel publiciteit geeft.
    Dus den mensen die deze meiden bijstaan hebben ook een dubbele agenda.

9. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Dat is nogal een aanname. Hoe weet je dat? Het kan goed zijn dat ze zelf juridisch advies heeft ingewonnen bij een advocaat en die heeft gevraagd haar bij te staan.

Iertje81 en Ysabella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina