Dat ook. Maar om er een voorbeeld van te maken is het misschien meer een bijzaak. Anders kan het ook eerder opgevat worden als iets wat een bner niet mag doen. Jonge meisjes kijken sowieso al vaak op tegen een stuk oudere jongens/mannen. Er zijn meer gevoelens in het spel die het lastig maken dan de trek naar een snoepje van het Kruidvat. Sommige ouderen blijven helaas hangen in hun eigen kortzichtige zwart wit ideeën.
Waarom zo’n meisje dan idolaat is doet er natuurlijk ook niet toe. En ja hij is een bekend figuur dus zal eerder als voorbeeld gesteld worden. En ja dan zijn dochter wat zal zij niet doormaken.
Nee, sluiten is niet nodig. Maar ik denk dat het wel verstandig is om de huidige discussie te stoppen. Het blijft een verschil in mening/inzicht. Verder het verzoek om meer bij het onderwerp te blijven.
Ik vind deze hele rechtzaak trouwens ook echt eng. Of nja, Thijs dan. Hoe kan je als vader van een dochter notabene, nou niet inzien dat je als volwassen vent ontzettend fout bezig bent door seksueel getinte berichtjes te sturen naar tienermeisjes. Dat je niet snapt dat het helemaal niet gezond is dat jij ze leert hoe ze moeten vingeren en dat je echt zwaar over de grenzen van elk gezond denkend mens bent gegaan als je foto's en filmpjes van die meisjes wil hebben, ze zelfs manipuleert, of foto's van jezelf stuurt..
Het is zeker eng. Ik vind het ook erg verstorend want hij ziet niet dat hij fout was/is hoeveel meisjes hebben zich bijvoorbeeld niet gemeld? Zou hij echt niet zien dat het niet oké is of zou dat ingefluisterd zijn door een advocaat?
Ja dat vraag ik me ook af. Hoeveel meer zijn er nog? Die geen zin hebben in dit hele mediacircus en meningen van iedereen over hoe dom ze wel niet waren of nog erger, dat ze het zelf deden omdat ze het wel leuk vonden. Ja. Ik ook niet hoor.
En sinds dat ene meisje naar buiten is gekomen zijn er natuurlijk gelijk een aantal advocaten op gedoken die ook geld en roem ruiken. Immers het is een zaak die veel publiciteit geeft. Dus den mensen die deze meiden bijstaan hebben ook een dubbele agenda.
Dat is nogal een aanname. Hoe weet je dat? Het kan goed zijn dat ze zelf juridisch advies heeft ingewonnen bij een advocaat en die heeft gevraagd haar bij te staan.