beeld je ff in: het zal je dochter maar zijn he. Getekend voor het leven. Seksueel misbruik in welke vorm dan ook is mega heftig! Laat maar weten aan Nederland wat zo iemand doet/heeft gedaan. Dat heb je nu eenmaal met bekende mensen. Die zijn door hun bekendheid een voorbeeld.
Wat weet jij over mijn verleden. Wat weet jij over wat ik heb meegemaakt je vult dat gewoon in. Laat dat lekker je hebt geen idee wat voor vreselijke dingen ik heb meegemaakt.
Tuurlijk niet. Lekker verdraaid weer. Jij wil dat ze hun mond houden want ach die Sammie. Is heftig voor haar maar dat is niet de schuld van die misbruikte meiden maar van haar vader zelf.
Tuurlijk niet? Dit zijn hele sensatiebeluste types. Die zouden graag het krukje onder de strop wegtrappen. Erger dan wat Thijs heeft gedaan bestaat niet.
Als mijn dochtertje straks een jaar of 14 is en krijgt zulke appjes van een volwassen kerel wens ik die gozer ook naar de eeuwige jachtvelden. Wegwezen met zulke viespeuken.
Waarom heb je zo.n behoefte om schuld neer te leggen bij de slachtoffers? Ik lees enkel aannames en oordelen. Je maakt er wederom ook weer totaal je eigen verhaal van. Je bent zeker van de intenties van de slachtoffers en hoe de dochter van Thijs zich zou voelen, wat Katja Schuurman denkt.
Echt hilarisch. De doodstraf om vieze appjes. Totdat iemands eigen kind een keer zulke appjes stuurt en dezelfde gruwelijke doodstraf krijgt, dan is het opeems onredelijk zeker. Typisch Nederland dit weer. Iemand moet de doostraf vanwege vieze appjes. T is echt vreselijk wat een niveau.
O waar schrijf ik wat Katja denkt? Ik zei dat Katja als moeder prima zelf met haar kind kan praten en dat ze daar heus die meiden niet voor nodig heeft voor nogmaals het verhaal of tips voor een gesprek.
En t is jammer dat jij ze wel hebt. Welke moeder vindt het nou een goed idee dat haar kind de doodstraf krijgt na een aantal vieze appjes. Een moeder hoort dat nooit voor haar kind te wensen.
Hier gaat een hele discussie over een artikel van de telegraaf waarbij de kop uiteraard niet weerspiegeld met wat er gezegd is… @Rozebeer als er ook maar enige vorm van berouw was geweest, dan was het wellicht anders gelopen. Maar de houding van hem, alsof het allemaal maar normaal is, is toch echt heel wonderlijk. En nee, hij heeft niemand vermoord, maar het is goed dat dit in het nieuws komt en dat duidelijk wordt gesteld dat dit niet de bedoeling is. Hij had zelf ook al veel eerder berouw kunnen tonen, dan was het wellicht ook niet zo ver gekomen voor alle betrokkenen. Hij moet zijn verantwoordelijkheid nemen als een grote vent.
Hoezo? Als Thijs de doodstraf moet in deze situ wil ze dat in dezelfde situ toch ook voor haar eigen kinderen zo'n moeder zou ik niet hoeven hoor.
tja.. nou en. Geen idee of 1 van de slachtoffers het überhaupt echt zo heeft gezegd en in welke context, maar stel dat het allemaal zo is hard is gezegd dan is dat nog steeds haar mening gebaseerd op haar ervaring. Die mag er zijn zoals hij is en hoeft ze niet voor zich te houden omdat de dader een dochter heeft. Je hangt er zelf allemaal betekenissen en conclusies aan, je maakt jezelf gek met je eigen verhaal ..
Ja.. dan denk je toch te weten wat Katja denkt? Namelijk “ik kan heus zelf praten met mijn dochter, daar heb ik ‘die meiden’ niet voor nodig”.