hier ook met recht een "trotse"eigenaresse..vind hem tig keer beter dan de Zapp...*die ik eerst had gekocht..maar die heeft geen lig stand en ik had me weer eens overgehaald dat dat geen kwaad kon met een baby van 10 maanden oud......* Ging met een slecht gevoel eigenlijk de winkel uit en m de volgende dag weer terug gebracht.... Toen de titanium breeze gekocht...in één woord SUPERRRR ! Maar kan me voorstellen dat quinny hier niet blij mee is.......maarja.....moeten zij m maar niet zo duur maken en meer standen erop zetten..8)
Ik werk in een babywinkel, en wij verkopen geen snooze meer. Dit vooral ivm de vele klachten die we er op kregen. Bij de Zapp kunnen geen standen gemaakt worden, omdat het frame te licht is en dan als het kindje in slaap stand zou leggen. De buggy achterover kiept.
inmiddels ben ik al aardig wat wijzer.... wilde graag weten wat er uit de rechtzaak is gekomen? mogen ze nog wel of niet verkocht worden? enz...
Volgens dat verslag in die link op de vorige pagina, blijkt dat ze niet meer verkocht mogen worden in Duitsland, omdat Zapp daar de rechtzaak gewonnen heeft. Maar Zapp is bezig ook in Nederland een procedure te starten. Alleen voor deze procedure is bewijs nodig en daarom is er op verzoek van Zapp beslag gelegd op alle wagens van Titanium baby. Dus zolang er nog geen uitspraak is voor die procedure, kunnen ze niet verkocht worden (behalve dan wat al in de winkels ligt, maar ik heb begrepen dat die allemaal zijn uitverkocht...) Voor zover ik kan vinden is er nog geen uitspraak. Je kunt ze bellen voor informatie: Liberty Lama bv 0591-632424