Hoi Allemaal, September heb ik EUG gehad. Enorm hoge hcg is mijn lichaam. Een eug die vanzelf is opgelost. Vorige week maandag als laatst geprikt en hcg was 5. Het is nu dag 42 en heb nog geen menstruatie gehad. Mijn vraag is zal dit binnen enkele dagen doorkomen. De arts zei dat mijn menstruatie binnen nu en aantal dagen zal komen maar we zijn nu 1 week verder en voel nog niks. Af en toe wel buikkrampen. Ben bang dat het nog langer gaat duren....
Aangezien het zelf is opgelost, vermoed ik dat je eerst een eispromg zult krijgen en daarop pas de eerste ongi volgt, als er geen bevruchting en innesteling plaatsvind.
Dat was ook mijn eerste gedachte, na een miskraam volgt na een daling van het Hcg ook eerst een eisprong en dan pas (eventueel) een menstruatie.
Dit wist ik niet. Ik dacht dat eerst de menstruatie komt en daarna eisprong! Ben benieuwd waneer de eisprong komt!
Ik hoop dat je cyclus snel weer op orde Is! Misschien ovulatietesten gebruiken? Ik heb in nov een bbz gehad (met operatie weggehaald). Vorige week maandag nog een heeeeel licht streepje op de zwangerschapstest.. toen ben ik begonnen met ovulatietesten. En heb toen mijn LH piek gevonden (cyclusdag 18). 21 nov moet ik weer ongesteld worden. Dan heb ik een cyclus van 33 dagen. Normaal heel regelmatig (27, 28 dagen) nu dus wat langer, maar das logisch... Ik hoop iig dat het zo uit gaat pakken.
Ik heb ze online besteld bij zwanger & kids. Je kan ze gebruiken om te kijken of je eisprong eraan komt...