Errug persoonlijk...

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hi allemaal. Ik zit ergens mee waar ik geen ervaring mee heb, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen :D
    Ik heb laatst een spiraal laten plaatsen, maar sindsdien vloei ik bijna non-stop. Nu heb ik in mijn hele volwassen leven nog nooit seks gehad tijdens een menstruatie, maar omdat dit geen normale menstruatie is (klein beetje bloedverlies), dacht ik dat er misschien wel manieren zijn om het toch op een niet al te ranzige manier te doen :) Vind het ook rot voor mijn man, al die seksloze weken, en zelf heb ik er zo langzamerhand ook wel weer flink zin in :D

Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Wat ik me dus afvraag: ik heb wel eens begrepen dat je het gewoon met tampon in kunt doen?? Doet dat geen pijn dan? Kan me niet zo goed voorstellen hoe dat dan werkt. Andere tips zijn natuurlijk ook erg welkom!
    Ik lees het morgen (nu bedtijd). Alvast bedankt!

2. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Met een condoom? :)

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Tampon lijkt me persoonlijk geen goed idee. Kan me zo voorstellen dat dat wel eens een niet zo leuke afloop kan hebben wanneer de tampon zo ver naar achter wordt geduwd door de jonge heer van je man;). Als het bloedverlies minimaal is zou je natuurlijk altijd even een handdoekje eronder kunnen leggen zodat het niet zo'n klieder boel wordt. Oh en er bestaan ook van die sponsjes die je kan inbrengen zodat je tijdens een menstruatie wel seks kan hebben, maar hier heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik zou condoom pakken of vrouwencondoom.
    Maar kan je niet een echo laten maken? als het veel bloed is?
    Ik had spiraaltje en tijdens zetten 2druppels bloed verloren en tot spiraal eruit ging helemaal niet gebloed.

ik zou het niet met tampon in doen.
    wat dacht je van onder de douche?
    Of met handdoek eronder?

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    welk spiraal heb je.. mirena? want daar vloeide ik 3 jaar lang bijna continue mee.. dus die is eruit gehaald.

ik zou gewoon een condoom om doen.. of gewoon zonder, handdoek eronder en erna even de boel goed wassen :)

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Handdoekje eronder, en verder is het net als bungeejumpen. Errug lekker, maar vooral niet naar beneden kijken ;).

Vrouwencondoom een tijdje gebruikt hier, als je het gevoel wilt hebben te seksen met een plastic zak raad ik ze je aan.

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Inderdaad handdoekje eronder en het licht uit ;)

Of je moet van die cupjes kopen, geen ervaring mee en het lijkt me zo onhandig / ranzig om eruit te halen, ik zie dan altijd voor me dat dan alle bloed alsnog erlangs loopt omdat je volgens mij zo n cupje nooit fatsoenlijk recht eruit kunt krijgen. Maar zoals ik al zei: geen ervaring mee. En als je niet zoveel bloed verliest hoeft dat geen probleem te zijn.

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Vrijen onder de douche? Dat deden wij weleens als ik menstrueerde. Vond dat prettig en schoon.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Van die cupjes kopen! Femcaps geloof ik.
    Het is geen ranzige bedoening en de hoeveelheud bloed is echt heel weinig. Je voelt er niets van en je kunt ermee seksen. Enige nadeel vond ik dat het indoen wat gevoelig is, omdat je m echt om je bmm moet schuiven. Het is wel heel makkelijk.

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wij doen het als het heeeel weinig is gewoon zo en daarna douchen. Of anders met condoom,doen wij ook wel is.Bloed komt er toch wel mee uit.Tenzij idd het vrouwencondoom,maar wat ik las voelt dat aan als komo-sex;)

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wat betreft het vloeien: het heeft bij mij 3 maanden geduurd, ook non stop, en sindsdien is het helemaal over. :)

Wij hadden tijdens de lichtste momenten gewoon seks. Wel met condoom.

12. Que

Que Niet meer actief

Hier ook onder de douche als het weer zover is ben nu al ruim een week ongi door het spiraaltje en anders in bed en daarna onder de douche

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Bedankt meiden! Goede tips :) Die sponsjes heb ik laatst eens gezien bij de drogist. Misschien dat ik die probeer als ik het 'au naturel' toch niks vind. Onder de douche lukt ons nooit zo goed - kleine douche en flink lengteverschil ;) Condoom ben ik nooit liefhebber van geweest, dus ik denk dat dat echt laatste redmiddel wordt.

Ik moest wel heel hard lachen om de bungeejump-vergelijking :D Geweldig!

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    In bad? Hadden we ook keertje gedaan toen ik ongi en horny was. Errrug lekker.;)

15. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou voor de sponsjes gaan. Die cups heb ik geen ervaring mee maar lijkt mij lastig als het precies om de bmm moet blijven zitten.
    Die sponsjes zijn wel handig. Je hebt droge en natte sponsjes. Als je geen ervaring hebt met sponsjes zou ik voor de natte sponsjes gaan.

(dit is volgens mij mijn meest vreemde post die ik hier op zp geplaatst heb)

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben gewoon sex tijdens de menstruatie, gewoon handdoek eronder leggen. Tampon zou ik ook niet doen, volgens mij wordt dat ding dan te ver naar binnen geschoven.

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Absoluut geen tampon in doen!
    Mijn nichtje dacht ook dat ze op deze manier wel zorgenloos kon vrijen tijdens haar menstruatie, diezelfde avond zat ze nog op de HAP. Haar man heeft de tampon er zo ver ingeduwd dat ze hem zelf niet meer kon pakken om hem eruit te halen, ze kon het touwtje niet meer vinden...

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ach.. en een echte schipper bevaart toch ook de rode zee. :D

Tja anders hadden wij ook 5 maanden geen sex kunnen hebben, ik heb ook zo'n leuk ding..

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Bij christine le duc kan je een soort sponsjes kopen die je tijdelijk in kan doen. Ze zijn er speciaal voor maar hoe ze ook weer heten....GEEN idee...
    Deze houden lichte tot gemiddelde menstruatie een tijdje tegen. Ze zitten apart en steriel verpakt. Zijn ik denk een 20 cm dik en rond en dus van n soort sponsig iets (lekker duidelijk.. ;))
    Deze zijn dus NIET genoeg om een hele dag mee te lopen of om te kunnen zwemmen maar ze zitten totaal niet in de weg als je sex hebt en tegelijk komt je bloed er niet snel aan voorbij. Win win toch!?

20. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    gewoon handdoek eronder, klaar! en daarna lekker samen douchen.

Deel Deze Pagina