Wij willen met de kerst en oud en nieuw graag op vakantie. Het moet warm zijn, maar natuurlijk ook een beetje makkelijk met de kinderen. Zelf dachten we aan de Spaanse eilanden. Alle ideeen en ervaringen zijn welkom! Groetjes, Marian
ik weet dat er in spanje een camping met appartementen zijn en daar lopen mensne verkleed als konijntjes rond en die letten ook op de kinderen door het hele park heb je houten kinderstoeltjes zodat je af en toe de kinderen uit de handen kan zetten maar dit is echt meer een park van kinderen vanaf 0 t/m 3 jaar is special voor hun en is ook een hele boel te doen. het is er wel prijzig . vriendin van me is er geweest maar weet niet meer hoe het park heet. zocht je zoiets anders vraag ik es hoe het heet
Zoiets is denk ik wel erg leuk, maar is het in Spanje, net als op de Spaanse eilanden wel een graad of 20 in december?
Bedankt voor de verplaatsing! Nooit meer aan gedacht dat dit hier ook nog bestond! Misschien vind ik in dit onderdeel nog wel antwoord op mijn vragen!