Reclame mail midden in de nacht

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim11, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Is het jullie ook opgevallen? Sinds een tijdje worden bijna alle nieuwsbrieven en folders midden in de nacht verzonden. Ik heb hier zelfs een tijd mijn internet voor uitgezet!

Nu net weer. Gamma om 1 uur.
    Als ik morgen wakker word om 7u gegarandeerd 2 mailtjes van groupon en de kruidvat en dergelijke.

Ik moet zeggen dat ik ze eigenlijk minder lees dan toen ze nog overdag kwamen.

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik lees ze überhaupt zelden maar het moment van binnenkomen maak ik me nu echt totaal niet druk om ...

3. meelezer

meelezer Niet meer actief

Dat zijn automatisch gegenereerde mails. Hoeven ze om 8uur niet op de knop te drukken :cool:

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

😨ja irritant is dat he , soms schrik ik wakker van het geluid van mijn mail inbox midden in de nacht & steeds spam

5. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zet mijn telefoon altijd op vliegtuig stand snachts, en de wifi in het hele huis gaat uit. De buren wonen een stuk verder op dus weinig straling snachts. Dus ook geen mail :) Als ik sochtends alles weer aan zet komen er soms wel 10 reclame mails binnen..

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Mij maakt het niets uit.. Ik zet het geluid van mijn telefoon 's nachts op stil en heb er dus ook geen last van..

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik laat mijn tel beneden liggen. Rust ;). Bovendien meld ik me voor reclame altijd meteen weer af. Ik lees liever gewoon 'ouderwets' de foldertjes, ben ik in één keer klaar.

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Daarom staan mijn notificaties van mail en WhatsApp op mijn mobiel uit :) ik lees t wel als t mij uitkomt

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja ik heb tegenwoordig ook Inet uit 's nachts. Eigenlijk toch idioot dat je dat moet doen.

Net als die halve gare mensen soms.

2u 'hey hoe is t?'

Alsof t normaal is om dan maar wakker te zijn.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb er geen moeite mee. Krijg op mijn telefoon sowieso geen meldingen van binnenkomende emails en als ik geen zin heb in nachtelijke gesprekken zet ik de meldingen van whatsapp uit.

11. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je er dan wat van zegt dat het midden in de nacht is en ze je dus wakker hebben gemaakt ook nog het lef hebben om te zeggen dat IK maar mn geluid uit moet zetten 's nachts he... (Die ik echt aan wil hebben mocht er eens een keer een noodgeval zijn)

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja eigenlijk raar. Je zou t 5 jaar geleden niet in je hoofd hebben gehaald om iemand dan te bellen.

Iets met altijd maar bereikbaar zijn.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier een laptop en die staat uit. Wel zo handig.

14. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Valt mij ook op. Best irritant. Ik wil mijn mobiel ook niet op stil zetten, want stel je voor dat er iets ergs is. Niet iedereen heeft ons huisnummer.

Laatst kwam er weer rond middernacht een mailtje. Ik helemaal pissig, want welke idioot mailt er nu weer reclame op een onmogelijk tijdstip? Was het mijn pa, dat de foto's niet waren aangekomen via de mail eerder die dag en hij was wel benieuwd naar de foto's. Leuk pa, maar ik ga ze nu écht niet meer sturen. ;)

15. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Een telefoon kan uit en je kunt je ook UITloggen van je mail.of je internet uitzetten.en tada probleem opgelost.

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik wou eigenlijk zeggen 'doe je geluid uit' :D

Verder herken ik dit 'probleem' totaal niet. Want mijn tel staat op trillen en de 8 mensen die ik op what's app heb staan, slapen gelukkig allemaal 's nachts. Mijn email komt niet op m'n telefoon binnen.

Nee, mijn probleem is dat ik niet slaap omdat mijn vriend snurkt. En dat geeft pas geluidsoverlast in combinatie met een trilfunctie. Helaas geen knopje om hem op stil te zetten ;)

17. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Ik heb sowieso Internet op mijn telefoon uit. Als ik er niet op zit.

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaaa dit vind ik altijd zo'n belachelijke opmerking!
    Idd mijn geluid wil ik aan hebben voor noodgevallen en zeker als mijn dochter bij haar vader is!
    tegenwoordig gooi ik vaak en mn wifi en mn mobiele internet eruit, maar come on, je gaat toch niet zomaar tussen 23:00 en 07:00 berichtjes sturen, er zijn mensen die slapen:cool:

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja ik zet het ook niet uit. Just in case. Las net iemand over vliegtuigstand. Dan kun je m net zo goed uitzetten. Handig voor noodgevallen.

En over beneden laten liggen. Ik zag laatst een documentaire over iemand die bijna dood ging en het halve huis door moest kruipen om de ambulance te kunnen bellen. Sinds ik dat gezien heb laat ik hem niet meer in de huiskamer liggen.

Deel Deze Pagina