Wie van jullie is er wel eens naar ballorig geweest? Ik wil iets leuks doen met mijn dochter zaterdag en er is een Ballorig in de buurt. Ze is 1 jaar, kan nog niet lopen maar kruipt als de beste Ze lijkt me nog wat jong maar op de website staat van 0-12. Wie o wie heeft er ervaring?
Ligt eraan welke ballorig je gaat. In houten is een plek voor wat jongere kinderen maar ik weet dat er andere zijn waar dat niet zo is.
Gewoon doen, Louise vind het ook fantastisch (we zijn een paar maanden geleden voor het eerste geweest). Als ze het niet leuk vindt, kun je het altijd later weer een keer proberen.
Ik heb gister geweest met een vriendin en onze kids..(roosendaal) mijn jongste is bijna 11 maanden en hij vond het geweldig. Vooral de ballebak en glijbaan. Na afloop hadden de kids rode wangetjes hihi! zegt heel wat hé!
Nou ik kan je vertellen dat Amy het er geweldig vind. We zijn er nu 4x geweest, morgen waarschijnlijk weer. Dan hebben ze peuterochtend en kan je goedkoper naar binnen. Dat is altijd 1ste donderdag van de maand. Zelf ga ik het liefst met Amy door de weeks als de oudere kinderen op school zitten dan is het er wat rustiger. Volgens mij hebben de meeste idd een ruimte speciaal voor 0-4 jaar. En ik zou je kleintje slofjes aantrekken of iets aan trekken. Het is er vrij frisjes omdat een hoop kinderen natuurlijk veel rennen en zweten enzo.
Is ballorig ook leuk als je 'alleen' gaat met je kindje? Ik ken namelijk geen mensen met kleine kindjes, maar lijkt me wel leuk om een keer te gaan (is er 1 in de buurt van Zoetermeer/Den Haag?).
Gewoon doen. Wij zijn er met de oktober mama's geweest toen onze kids rond een jaar oud waren en vorige week weer. Het is zo super voor die ukkies. Rosao: ook alleen met je ukkie is het leuk hoor. Je bent toch druk met achter hem aanrennen.
Rosao, Er zit er 1 op de voorweg. Die is in de plaats van het zwembad gekomen. Wij hebben er in Zoetermeer ook 1. Maar ik twijfel om er naar toe te gaan. Hij kruipt wel al, maar is het niet leuker voor ze als ze al kunnen lopen dan.
wij zijn vorige week mijn oudste 2.5 vond het gewldig maar de jongste bijna 1 vond het helemaal geweldig ze kunnen mooi kruipen daar in loopstoeltjes rond rijden en hobbel beesten.Esmme moest heel hard huilen toen we weg gingen dus is vast een succes en maakt ook niet uit dat je alleen gaat kinderen genoeg daar toch
Zelf ben ik wel met nog een moeder geweest. Maar je bent zo druk bezig om achter je kind aan te gaan. Dat je bijna geen tijd hebt om te kletsen met elkaar. En wie weet kom je daar wel iemand tegen waar het mee klikt.
Ik woon er heel vlakbij maar ben er nooit geweest om dezelfde reden dat ik niet wist of het al iets voor hem was... Als het weer wat slechter weer eens maar eens kijken...