Inderdaad. Snap niet dat de reclame code missie er geen stokje voor heeft gestoken. Of doen ze dat pas als ze klachten krijgen. Verbaasd me al dat er geen topic over geopend is hier op het forum. (kon het niet vinden)
Gemaakt van echte aardappel? Goh en ze smaken alsof ze gemaakt zijn van gerecycled toiletpapier. Maakt ook niet uit wat je bestelt daar, het smaakt allemaal hetzelfde . Oké de Milkshakes zijn top maar dat is dan ook alles .
Van die behaarde aap. Ik had hem op tv ook nog niet gezien. M'n man snapt mijn commentaar niet hoor, misschien dat de reclame code commissie daarom niet heeft ingegrepen?
Dat delen we onze mening. Ik vind hem zeer aanstootgevend en absoluut niet gepast. Lees al die negatieve verhalen over het pesten in het nieuws.
Iemand een link ? Heb hem nog niet op tv gezien terwijl ik er echt op let haha ik kan hem online ook niet vinden ?
Ik vind die reclame ook niet kunnen! Heel NL was een paar maanden terug in rep en roer over het pesten in NL dat dat een halt geroepen moet worden. En de Mac laat ff zien hoe een moeder iemand "belachelijk" maakt ( ondanks dat ze de man niet bedoeld ) Nee vind het totaal niet gepast!
Ik vond hem ook niet leuk. Het gaat inderdaad dan wel om het jongetje erachter maar als zoiets in reallife gebeurd gaat zo´n man gekwetst naar huis, die weet niet dat het niet over hem gaat. En de link wordt toch wel gelegd naar hem aanvankelijk anders hadden ze het jongetje op de achtergrond meteen in beeld moeten laten zijn, dan was voor de kijker meteen duidelijk geweest dat het kleine jongetje bedoeld werd. raar idee van mcdonalds
ik zag de reclame gisteren voor het eerst en ik schrok er gewoon van! wat vreselijk! ook al bedoelen ze die man niet, die suggestie wordt wel gewekt. ik vind het echt niet kunnen!! vreselijke reclame!
ik snap het probleem niet? volgens mij heeft een kind al goed door dat het om dat masker gaat volgens mij zoeken mensen overal wel iets negatiefs in
Mac donalds maakt zoveel reclame over hun eten, dat het allemaal ECHT is... omdat het dus niet ECHT is. Dat rundvlees... is echt niet 100% rundvlees hoor Er zitten hele andere dingen in, die ze op kweek zetten. Puur eiwit. Heel vies als je het weet.. maar ach, het is "eetbaar" (Ik ga het ook hier niet vermelden, voor ik geblokt word of iets dergelijks) Maar ik heb destijds in mijn koksopleiding heel wat geleerd, over al die voedselketens.. Toch blijf ik ook mac donalds eten hoor Maar ik eet dan ook bijna alles ahum. Die reclame met die aap. Verschrikkelijk.