Reclame McDonalds...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fairy Tale, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Morgen denk ik. Vandaag de tv nog even in de gaten houden of de reclame écht weg is.

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Ik had nog een ik etehet niet gevoel toen ik hem zag mijn man direct van dit kan toch niet dus goed dat hij er af gehaald is, ik snapte in eerste instantie de hele reclame niet :D.

maar gesproken over de mac reclame, ik was dus op zoek naar de reclame over de kijk eens wat een hoge bomen maar kan hem niet vinden, iemand van jullie misschien wel? Hier thuis de discussie ik zeg hoge boom en mijn man zegt het is kijk wat een hoog gebouw, dus wilde mijn gelijk bewijzen maar het filmpje kan ik nergens vinden ;)

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Vind m ook irritant.. "wij weten waar onze ingredienten wegkomen".. Ja joh, dat betekent nog niet dat dat gezond is ofzo. Voor hetzelfde geld flikkeren ze een scheut chloor door de salade. Dat ingredient kom dus uit DIE chloorfles.
    En het is ook nog eens verse chloor, daar kun je niks van zeggen...

IRRITANT!!

Die met die harige aap ook inderdaad..

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb die mail ook gekregen. Ik moet nog antwoorden maar ik trek m'n klacht ook in. Ze zenden hem niet meer uit, dat was mijn bedoeling.

5. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel

Hoog gebouw ..kk papa wat een hoog gebouw. Wij zeggen het nog steeds b elke mac die we tegen komen..

Wel vervelend die van de aap echt nergens meer te vinden mn broertje begon er gister over maar kunnen hem dus nergens vinden ook niet op youtube etc

Deel Deze Pagina