Werkloze Martha kan weer verder na steun via social media

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DeeLighT, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Een moeder die haar kinderen in de steek laat omdat ze haar eigen geluk belangrijker vind, en nu loopt te schooien bij andere mensen voor geld... tsja... ik vind haar een droeftoeter en snap niet dat mensen ook maar 1 cent aan haar geven.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Kweet ut niet. Het is duidelijk het resultaat van eigen keuzes, maar als mensen het geven ... Prima. Zie het als een soort crowdfunding ;)

Mijn manier is het niet iig ...

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ze zou zich moeten schamen!
    Dit is gewoon ordinair bedelen en profiteren van anderen, omdat je zelf dwars bent en gewoon geen flikker uit wil voeren en dan nog niet te spreken over het in de steek laten van haar eigen kinderen.
    Van mij krijgt ze geen cent, egoïstisch stuk vreten.
    Gewoon gaan werken en voor je kinderen zorgen, Martha!

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik, ik, ik, dat is het enige wat ik in dit artikel lees. Wat een ontzettende egoïst. Lekker makkelijk om je kinderen te dumpen 'omdat je je droom moet waarmaken' en vervolgens te zeggen dat het 'gewoon zo moest zijn'.

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Idd wat een ontzettend egoistisch mens. Bahbah.
    Het is toch de omgekeerde wereld? Je gaat toch niet iets ondernemen als je daar überhaubt de middelen er niet voor hebt.

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nou inderdaad! Een enorme egoïst!

8. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Geen idee of alles ook echt zo is gegaan zoals het gesteld wordt in het artikel maar dan was ik als ik haar was toch terug gegaan naar friesland. Sowieso om bij de kindjes te zijn (kan me gewoon niet voorstellen dar ze haar kinderen niet meer ziet maar ok).

Maar los van haar situatie... Ja ik zit zelf financieel ook behoorlijk in de shit, daar kan ik voor een groot deel zelf niets aan doen en deze manier van -ik noem het maar even 'crowdfunding'- is ook wel eens door mijn hoofd geschoten. Ik vind het in de basis een slimme manier, echter zou ik daar nooit het lef voor hebben om naar te vragen denk ik.

9. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Overigens... Liever nog dit dan verzinnen dat je kindje dood is en je geld vraagt voor een uitvaart :$

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Kweet niet, vind het dubbel.. Er zijn zoveel mannen die dit doen, hun kinderen bij de moeder laten. Nu is het eens andersom waarom kan dit dan meteen niet? Als ze gewoon een omgangsregeling heeft is er toch geen probleem? Daarbij kozen de kinderen er zelf voor om bij de vader te blijven staat er in het stukje. En haar actie, tja niet geschoten is altijd mis.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    is het slim verzonnen? JA (wie niet waagt..)

Zou ik het zelf doen? nee (ik houd niet van bedelen, alleen als ik zou merken dat mijn kinderen geen eten hebben zou ik mezelf verlagen tot bepaalde dingen)

Vind ik het overkomen als leuk mens? Hell no! Klinkt als een naar egocentrisch persoon en al helemaal niet als leuke mama!

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#12 Ons Kleintje, 17 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2014
    Je kunt bij het leger des heils een postadres aanvragen, om zo een uitkering aan te vragen. Het is dus deels onwetendheid of bullshit.
    Bovendien telt Nederland tal van maatschappelijke opvang centra, waar je ook met kinderen kunt verblijven, en waar je hulp krijgt bij het vinden van een woning.

Ik vind haar niet cool.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik denk dat er geen normale omgangsregeling mogelijk is met zo'n reisafstand en het feit dat ze zelfs geen geld voor eten heeft.. Dus dan ook zeker niet voor de reis naar het Noorden elke keer.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ik had het niet beter kunnen omschrijven

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Daar heb je een punt inderdaad..

16. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Onzin!
    Ze heeft ALLES bewust opgegeven, en is gewoon met de noorderzon vertrokken voor haar eigen geluk en vrijheid.
    En nu is ze opzoek naar een veganistische baan, ja dan doe je ook echt alles om aan eten te komen;), laatstaan een reis naar haar kinderen;).
    Ik zou verdorie in een doos gaan leven naast het huis van mijn kinderen om ze te kunnen zien.
    Zij geeft het gewoon allemaal op en gaat voor eigen geluk, zonder een poot uit te hoeven steken en daarbij ook geen maatschappelijke verplichtingen hoeft na te komen, want tsja van een kale kip valt niet te plukken.
    Maar ondertussen wel zielig lopen doen en bedelen via social media.
    Kijk voor de grap maar eens op haar facebook, het is allemaal ikke ikke ikke en de rest kan stikke.

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Okee, jullie denken er dus net zo over als mij. Bizar.
    Niekepiek, ik heb ook even op haar fb gekeken. Echt meerdere updates per dag, waar leeft zo iemand voor zeg? Aandachtsgeil?

18. mumija

mumija Niet meer actief

Wat een egoïstisch stuk vreten. IK IK IK. Daar heeft ze dan 2 kinderen voor op de wereld gezet.
    Beetje in haar bol geslagen denk ik. En maar denken dat ze goed bezig is...pffff.

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb even iets op haar FB er tussenuit gepikt:

"We hebben de regel "geen bericht, goed bericht!" En als we behoefte aan elkaar hebben nemen we contact met elkaar op. En dat werkt echt heel goed voor ons allemaal"

Ze post de hele tijd over de maatschappij en hoe verdorven mensen zijn en dat kinderen niet worden gehoord door het ego van volwassenen, maar ik vind dit dan dus heel raar om te lezen. Wie is er dan degene die niet wil luisteren?

20. mumija

mumija Niet meer actief

Wat een gezever zeg.
    Zo 1 moeten ze eens flink aan het werk zetten.

Deel Deze Pagina