Die vind ik ook geweldig....en eigenlijk alleen het stukje nadat de ene boert (het boeren vind ik verschrikkelijk, maar die lach!!!zowww geweldig) De optimel reklame zie ik ook geen humor in ...ik vind het telkens zo zonde dat ze dat glas tot de nok toe vult wat er toch overheen gaat...kiep dan het pak gewoon in de gootsteen leeg..heb je ook geen rommel om op te ruimen....Sorry ik zie meteen het poetswerk.
kan die laatste niet bekijke, vind die van de schampoo leuker dan die met t kindje! gwn niet mij humor deze vind ik echt top http://www.youtube.com/watch?v=JKGZhPUz6ag
Ohh ik kan hier echt niet om gieren... Vind het een stomme reclame.. Die van de gamma vind ik wel leuk 'Schaaaften!!' 'zeg, waar gaan die mooie beentjes naartoe'
De manier waarop hij 'skihelm' zegt vind ik wel grappig ja Maar ik lig er niet helemaal om dubbel, ik vind het einde eigenlijk grappiger/schattiger! Dat z'n glas optimel 'overloopt'
Die met die bouwvakkertjes vind ik ook BRILJANT!! "Hé, waar gaan we heen met die mooie/lange benen!?" *ik weet niet meer precies wat hij zegt*
Hahaha ik vind die reclame ook erg grappig ' skiiiheeeellmm' En verwend kind? Die van mij wil ook alles uit het Intertoys boek hoor.
Ik vind die vorige reclame van Pearle geweldig. Wanneer zo'n vent voor de winkel slaapt om snel bij de acties te zijn en dan door een worst kijkt en vraagt; Armani?. Die verkoper heel droog; euh, nee Salami. Daar kan ik dan weer erg om lachen.
Ha ha, vind de tot nu toe voorbijgekomen reclames allemaal wel leuk, behalve die van die Optimel, net zo ******-irritant als die van de Roosvicee ... "komt wel goed schatje" *kots* Vind zelf de "even Apeldoorn bellen" reclames altijd wel leuk!
Of die van optimel met t liedje, no milk today, de 'ruzie' tussen man en vrouw om t pak.....die man is best cute .....
oww...dus toch Weet niet of hij nog voorbij komt en waar het nou precies om draaide bij de reclame...maar dat joch wat zit te klungelen met een vormen stoof...hem dan perongeluk scheef houd zodatie open gaat en dan denkt "hej!!" en ze dan mooi allemaal erin doet en hem weer dicht schuift en lekker voldaan wat anders gaat doen. DIE vind ik geweldig! (ok die van de gama is ook grappig!)
Die met die vormenstoof is ook wel super!!!! maar mijn absolute topper is toch wel PIETERTJE... jij kan echt niet voetballen he... Helemaal geweldig. Hoe K** ik me ook voel, deze maakt me aan het glimlachen!!!!! Oja en die bouwvakkertjes vindt ik ook super!!!
Die met de hondjes bij het tankstation is favo van onze knul. Ik zag hem net al genoemd worden: Die reclame waarin Thijs maar stratenmaker (of zoiets) is geworden, want met die producten is hij niet meer nodig. Vooral dat zure "hallo perfecte krul" doet het voor mij lol.