Politie zoekt Farida in bos bij Spijkenisse | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Politie zoekt Farida in bos bij Spijkenisse SPIJKENISSE - De politie zoekt donderdag in het Mallebos bij Spijkenisse naar de sinds vorig jaar vermiste Farida Zargar. De zoektocht gebeurt op basis van specifieke aanwijzingen. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gemeld. In hetzelfde bos werd na de verdwijning van Farida al een aantal keer gezocht. Toen werd een aantal eigendommen van de 22-jarige vrouw gevonden, waaronder haar fiets en een sleutelbos. Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) en het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zijn betrokken bij de zoektocht donderdag. Arrestatie Het onderzoek naar de verdwijning van de vrouw werd nieuw leven ingeblazen na de arrestatie vorige maand van een 34-jarige man uit Spijkenisse. Dat gebeurde nadat de politie de tas van Farida had gevonden in een woning in Spijkenisse waar de man verbleef. De man zit in voorlopige hechtenis op verdenking van ontvoering de dood tot gevolg hebbend. Schuur In de woning aan de Venusstraat deed de politie een aantal doorzoekingen. Woensdag is er gegraven onder de schuur bij de woning. De politie vond toen een voorwerp dat ''van belang zou kunnen zijn in het onderzoek'', zo liet het OM woensdagavond weten. Wat dat voorwerp is, is niet bekend. Mogelijk zegt het OM daar later deze week meer over. _______________________________________________ Volgen jullie dit ook? Ze zijn nu aan het zoeken in dat bos daar in Spijkenisse. Bah! Die woning is heel vlakbij het huis van mijn moeder. En mijn broer woont ook in Spijkenisse en schreef net op Facebook dat de helikopter over zijn huis vloog op zoek naar Farida. Hopelijk zullen ze haar vinden.
Ik volg het idd al vanaf het begin, allemaal van die vage dingen ook eromheen. Toen ook die anonieme persoon die die random reader en bankpas af gaf bij de politie. Die vriend? Nu weer dit. Heel erg triest voor alle nabestaanden, verwacht echt niet dat ze nog levend tevoorschijn zal komen. Dan maar hopen op een lichaam en duidelijkheid.
ik lees net dat die verdachte een plek heeft aangewezen en dat ze nu aan het graven zijn verschrikkelijk voor de nabestaanden
Ik volg het ook.. Denk ook niet meer dat ze haar levend terugvinden Hoop in ieder geval op duidelijkheid voor haar familie.
Ik woon al mijn hele leven in Spijkenisse en volg het dus ook. Ik denk dat ze morgen als ze verder gaan met graven gevonden zal worden. De verdachte en de rest van dat gezin ken ik, en dat zijn geen lekkere lui.. Hoop voor de familie en andere dierbare dat ze snel duidelijkheid zullen krijgen!
Ze zijn vandaag aan het verder graven. Wat luguber toch allemaal, bah! Maar hopelijk word ze snel gevonden, dan kan haar familie het eindelijk een plekje geven.
Onderzoek naar Farida hervat - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Ja, ik lees het ook net. Er staat bij dat het lichaam een voet mist. Lichaam gevonden in zaak-Farida - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Nu moeten ze natuurlijk nog onderzoeken of het het lichaam is van Farida.
Woensdagochtend werd er al gezocht onder de schuur van de verdachte in zijn tuin. Daarbij werd toen al een voorwerp gevonden, waarvan het OM nu heeft gemeld dat dat een voet was Dat moet dan haast haar lichaam zijn toch?
Ga er maar vanuit dat ze het is ja. Eindelijk een einde aan die slopende en onzekere tijd voor familie en andere dierbare. R.I.P Farida