Farida Zargar

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Jel, Nov 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Politie zoekt Farida in bos bij Spijkenisse | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Politie zoekt Farida in bos bij Spijkenisse

SPIJKENISSE - De politie zoekt donderdag in het Mallebos bij Spijkenisse naar de sinds vorig jaar vermiste Farida Zargar. De zoektocht gebeurt op basis van specifieke aanwijzingen.

Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gemeld.
    In hetzelfde bos werd na de verdwijning van Farida al een aantal keer gezocht. Toen werd een aantal eigendommen van de 22-jarige vrouw gevonden, waaronder haar fiets en een sleutelbos.

Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) en het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zijn betrokken bij de zoektocht donderdag.
    Arrestatie
    Het onderzoek naar de verdwijning van de vrouw werd nieuw leven ingeblazen na de arrestatie vorige maand van een 34-jarige man uit Spijkenisse.
    Dat gebeurde nadat de politie de tas van Farida had gevonden in een woning in Spijkenisse waar de man verbleef. De man zit in voorlopige hechtenis op verdenking van ontvoering de dood tot gevolg hebbend.
    Schuur
    In de woning aan de Venusstraat deed de politie een aantal doorzoekingen. Woensdag is er gegraven onder de schuur bij de woning. De politie vond toen een voorwerp dat ''van belang zou kunnen zijn in het onderzoek'', zo liet het OM woensdagavond weten.
    Wat dat voorwerp is, is niet bekend. Mogelijk zegt het OM daar later deze week meer over.

Volgen jullie dit ook? Ze zijn nu aan het zoeken in dat bos daar in Spijkenisse. Bah! Die woning is heel vlakbij het huis van mijn moeder. En mijn broer woont ook in Spijkenisse en schreef net op Facebook dat de helikopter over zijn huis vloog op zoek naar Farida. Hopelijk zullen ze haar vinden.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik volg het idd al vanaf het begin, allemaal van die vage dingen ook eromheen. Toen ook die anonieme persoon die die random reader en bankpas af gaf bij de politie. Die vriend? Nu weer dit.

Heel erg triest voor alle nabestaanden, verwacht echt niet dat ze nog levend tevoorschijn zal komen. Dan maar hopen op een lichaam en duidelijkheid.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,965
    5,274
    113
    Home
    ik lees net dat die verdachte een plek heeft aangewezen en dat ze nu aan het graven zijn :(
    verschrikkelijk voor de nabestaanden

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik volg het ook.. Denk ook niet meer dat ze haar levend terugvinden :(
    Hoop in ieder geval op duidelijkheid voor haar familie.

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Die leeft niet meer denk ik... Heel erg voor de nabestaanden!!

6. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik woon al mijn hele leven in Spijkenisse en volg het dus ook.
    Ik denk dat ze morgen als ze verder gaan met graven gevonden zal worden.
    De verdachte en de rest van dat gezin ken ik, en dat zijn geen lekkere lui..
    Hoop voor de familie en andere dierbare dat ze snel duidelijkheid zullen krijgen!

7. Jel

Jel Niet meer actief

Ze zijn vandaag aan het verder graven. Wat luguber toch allemaal, bah! Maar hopelijk word ze snel gevonden, dan kan haar familie het eindelijk een plekje geven.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Ik blijf het nieuws volgen vandaag.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Er is een lichaam gevonden :(:(

10. Jel

Jel Niet meer actief

11. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Woensdagochtend werd er al gezocht onder de schuur van de verdachte in zijn tuin. Daarbij werd toen al een voorwerp gevonden, waarvan het OM nu heeft gemeld dat dat een voet was

Dat moet dan haast haar lichaam zijn toch?:(:(

12. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ga er maar vanuit dat ze het is ja.
    Eindelijk een einde aan die slopende en onzekere tijd voor familie en andere dierbare.

R.I.P Farida

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Ze is het.. Enorm veel sterkte voor de familie en nabestaanden van deze mooie meid.

14. Ah jeetje, wat erg :(
    Mijn gedachten zijn ook bij de nabestaanden.. zal zwaar voor ze zijn.

15. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam

Share This Page