Reclame Paranormal activity 3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ellen291982, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Ik ben echt niet van plan om te kijken, maar even uit nieuwsgierigheid. Ik neem echt aan dat ze kinderen (en babys!) niet gebruiken als slachtoffers in deze films???

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Die baby word juist geholpen hoor, gebeurd niets ergs mee!
    "geest' helpt het alleen uit zijn bedje komen..

Maarre.. ik ben ook zoooo een mietje!
    Heb dus ook zolang mogelijk uitgesteld om ze te gaan kijken maar vd week was het zover, gelijk 1 en 2 achter elkaar.. vond 1 wel spannender dan 2 eerlijk gezegd..
    Nu 3 al gebrand dus die moeten we nog gaan kijken..
    Vind het alleen niet leuk dat de verhaal lijnen zo raar lopen..
    Want einde van deel 1 en einde van deel 2 lopen door elkaar heen.. en nu ben ik benieuwd hoe het af is gelopen met dat kindje.. want van die Katie weten we van deel 1 dat ze dood is maar ze had toen dat kindje al niet meer (die ze eind deel 2 heeft meegenomen)
    En nu is deel 3 dan weer die 2 zussen toen ze klein waren..

Er zijn trouwens ook meerdere einde's van deel 1 he?!
    Welke hebben jullie gezien? (wij dat ze door de politie werd neergeschoten)

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Heb 1 en 2 gezien, maar ik pas voor deel 3... vond deel 2 met het kindje in dat bedje vreselijk (was toen zwanger) en nu wil ik het helemaal niet zien, die reclame echt vreselijk :S

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Heb zowel deel 1 als deel 2 gezien en wil ook deel 3 zien.
    Van deel 1 heb ik twee einde's gezien.
    Die met de politie en de andere einde zie je dat zij haar man in de hoek van de slaapkamer gooit (dood) en datb zij bezeten in de camera lens kijkt.
    Deel 2 durfde ik eerst ook niet te kijken (zwanger) iedereen zij dat er iets ergs met die baby zou gebeurren.
    Uiteindelijk (nieuwsgierig) toch gekeken en het viel reuze mee.
    Ik viondt deel 2 zelfs zwaar tegen vallen.
    Maar ondanks deel 2 bij mij tegen viel wil ik dus toch deel 3 zien :p

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Nog nooit zo'n kwats films gezien.... Had er meer bij voorgesteld...

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou..eigenlijk wel :) Eerste deel komt geen kind in voor, maar deel 2 draait wel om dat kindje. Dat kindje (jongetje) is dan 1 jaar ongeveer en die kwade entiteit heeft het op dat kind voorzien, omdat diens moeder en oma in het verleden een soort pact hebben gesloten met volgens mij de duivel. De eerstgeboren jongen zou dan moeten sterven ofzo. Hij is dus het eerstgeboren jongetje. Nu zie je dat kindje niet doodgaan hoor, maar je ziet wel dat hij "belaagd" wordt. Hij wordt door een onzichtbaar iets uit z'n bedje getild enzo. Uiteindelijk wordt hij op het eind meegenomen door zijn bezeten tante die de familie uitmoord. Dat is het eind zeg maar, dus je ziet hem niet doodgaan.

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Nou ik pas, vond 1 al vreselijk en heb best een tijd geen oog dicht gedaan 's nachts. Al ben ik wel een klein beetje nieuwsgierig hoor :p

8. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    heb deel 1 gezien vond niks aan! iedere keer dacht en nu komt het (spannende stuk) maar nee hoor!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja idd die! en dan heb je nog een einde dat ze naar boven komt en voor de camera haar keel doorsnijdt.. (Las ik op wikipedia hihi)

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Zie net dat je nog een paranormal activity hebt..

Paranormal Activity 2 Tokyo Night

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ohh echt wist ik niet.
    Eens kijken of ik die eens kan vinden.
    Ben nu ook wel benieuwd naar die tokyo night,even tegen mijn man zeggen dat hij die maar eens moet zoeken haha :D

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Heb vanavond dus voor het eerst de reclame gezien.
    Ik dacht eerst wat raar alleen zwart en een rode stip...toen schrok ik me rot en ja hoor ben normaal nooit alleen thuis en dus nu net wel.
    Vind het belachelijk dat je perse tegen zulke reclames aan moet kijken er zijn zo veel mensen die dit niet leuk vinden en niet met zulke dingen geconfronteerd willen worden.
    Als je een beetje een gevoelig iemand bent heb je hier heel lang last van.

13. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al een paar keer flink geschrokken van de reclame. Ik word heel angstig van dit soort fragmenten/films. Een paar dagen terug kwam het zelfs tussen GTST door geloof ik. Ik heb toen uiteindelijk snel de tv uit gedrukt omdat het te lang duurde voor hij naar een andere zender ging.

Ik vind het echt niet kunnen dat ze zulke reclames maar gewoon op willekeurige zenders om tijden dat niet alleen jongeren maar ook kinderen misschien nog voor de buis zitten tussendoor kwakken.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha ik dus ook:p En elke keer ben ik toch zo gek een enge film te gaan kijken.

Deze film ga ik echt niet kijken. Films met geesten, poppen of clowns vind ik te enge gewoon:)

Mijn man zit altijd te kijken zo van wanneer word het eng haha:D

maar verder ben ik wel cool hoor:cool:

15. Ellen291982

had ik ook gehoord. Ik heb mensen gehoord die vonden de film erg spannend en leuk maar ook mensen die het juist niet spannend vonden. Toch ga ik het risico niet nemen en kijk hem niet. En met de reclame voor deel 3 ga ik die zeker niet kijken

16. Ellen291982

mee eens. ze mogen van mij best enge stukjes laten zien als ze reclame maken voor een enge film maar dit vond ik gewoon TE eng.
    Ik zap nu s avonds in een reclameblok maar even verder zodat ik hem niet tegenkom. Heb hem 2 dagen dan ook niet meer gezien

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nou ik heb hem helemaal afgekeken.... pffffffffff wat een tegenvaller.... vond er werkelijk geen moer aan en dat schrikken valt allemaal reuze mee... :D niet de moeite om te kijken hoor...

18. Ellen291982

de reclame was het hoogtepunt zeg maar?

19. Sherry

Sherry Niet meer actief

In de reclame krijg je altijd de meeste actie van een film te zien.. Dus dan moet deze echt niets voorstellen :D

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nu wil ik graag weten hoe die reclame gaat? Want heb die nog steeds niet gezien...

Deel Deze Pagina