op youtube kan je hem wel vinden. Heb gekeken en zag meerdere dingen van parnormal activity. Er zijn een paar meisjes die bloody mary aanroepen (weet niet of je de legende daarvan kent) dan gillen ze en lopen ze weg en dan opeens zie je in beeld iemand staan (bloody mary lijkt me). Klinkt zo niet eng maar schrok me rot.
Ik vond deel 1 echt vreselijk langdradig...heb wat af zitten gapen. Deel 2 kan ik me niet eens meer voor de geest (haha pardon the pun) halen. Ik denk dat ik 3 niet eens ga kijken, kan nooit veel voorstellen.... al blijf ik altijd een beetje hoop houden dat het wel wat is, dus wie weet, misschien toch maar kijken! Maar goed, da's mijn mening Die reclame is hier ook op tv, maar niet overdag. Ach, hier halen ze voor 21u alle leuke scene's en woordspelingen van SATC nog weg hahaha
haha moet ook zeggen dat toen ik zag dat het deel 3 was dat ik me afvroeg of ik toen deel 2 uitkwam ik onder een steen heb gelegen ofzo. Heb er ook niks van meegekregen.
pff niks voor mij... van het eerste deel moest mijn man een week lang meelopen als ik naar de wc moest, douchen deed ik alleen overdag en ik durfde niet mijn ogen dicht te doen als ik de shampoo uitspoelde. Nee ik ontwijk ze nu liever=beter
Snap echt niet dat mensen die paranormal activity films eng vinden.. ik vond ze echt ontzettend saai! Die reclame was ook niet echt schrikken. Je ziet het toch aankomen dat er wat gebeurt..
Ik heb de film net gezien, nondejuuu... Tis een half uur geleden inmiddels en heb het nog bloedjeheet haha. Vond m dus echt doooodeng he
Ik denk dat het meer is dat de periode erna voor velen eng is. Ik heb dat bijv ook altijd gehad. Sommige films gezien die eigenlijk niet eng waren, maar ik betrok dat dan op mijn eigen leven en liet mijn angsten en fantasie dan de vrije loop (s avonds in bed). En dan durfde ik dus niks meer. Ik kijk films met geesten dan ook niet meer, omdat ik er sterk in geloof dat ze bestaan en dat je door verkeerde keuzes te maken er mee te maken kan krijgen (bijv kaartje leggen of zo'n bord). Of misschien een oud huis,waar je woont waar geesten waren. Het kan allemaal, dat is denk ik de reden dat het veel mensen angst aanjaagt, omdat het écht kan gebeuren.
Ja zo werkt het bij mij wel iig.. En tijdens de film, het is heel stom maar ik ben niet bang-bang zeg maar, ik word gewoon enorm zenuwachtig waardoor ik mezelf zit op te fokken.. als er iets engs gebeurd komt er altijd zo'n muziekje waardoor je weet dat er iets gaat gebeuren en daar word ik gewoon zoooooo zenuwachtig van.. Oftewel... ik fok mezelf teveel op
precies dat is het voor mij vooral. Het is ook nog wel dat ik kan schrikken ook al weet ik al wat er gaat gebeuren. Maar vooral het eerste. wou dat ik wat nuchterder was dan kon ik ook genieten van dit soort films. Net als mijn man. Die kan gewoon kijken en verder niks.
Ik geloof ook in geesten maar ik weet niet.. ik ben niet bezig met glaasje draaien etc dus dan denk ik ook niet dat ze zo ineens in mijn leven komen. Zal wel te nuchter zijn dan ook
Ik ben daar ook niet mee bezig, nooit gedaan ook. Maar je kan ook in een oud huis terecht komen en er dan ongewild mee te maken krijgen... Om maar even een voorbeeld te noemen.
Ze zijn overal om ons heen En ondertussen heb ik nog steeds de reclame niet gezien..toch maar even op youtube zoeken dan.
Ik heb die andere 2 films gezien! die waren best griezelig en ik zat echt op t puntje van me stoel. ja of t nu allemaal zo echt is ik weet t niet hoor, geloof er wel in dat er meer is dan hemel en aarde
Heb vorig weekend deel 3 gezien. En ik moet bekenen er is af en toe een gilletje ontsnapt Ook werd de kussen en mijn partners hand fijngeknepen
Ik vond het echt een zwaar slechte film. Deel 1 is en blijft de beste. Voor de mensen die de film nog willen gaan zien, zeg ik maar niet wat er allemaal aan mankeert
Ik had de dvd versie gedownload toen hij hier nog niet in de bios te zien was Ik ga hem zo maar eens bekijken
Weet iemand of er verschillende versies van deel 3 zijn; vriendin van mij had de film gedownload en er kwam niks in terug wat je in de trailer wel zag (kinderen in de spiegel, die priester ect).
Joh echt? wat raar! Heb er verschillende gedownload maar ze doen het steeds niet.. dus nog niet gezien..