Ik ben niet gelovig maar ik krijg nu tranen in mijn ogen. Wat is dit mooi gedaan. Een zandkunstenaar die het verhaal van pasen tekent waarbij het verhaal verteld wordt. Ook worden er bijpassende nummers bij gezongen door Hind en Charly Luske. En kindjes....
Heb je er ook een link van? Is dat die Gert nog wat? Die was toen ook in "Gordon's zoektocht naar God".
En nu dus afgelopen. De kunstenaar was Gert van de Vijver. Het was een programma van de RKK, misschien is het te bekijken via programma gemist.
Hier ook gister! Ben ook helemaal niet gelovig, maar de tranen biggelden over mijn wangen. Het verhaal icm de prachtige zandtekeningen en die liedjes die zo prachtig weren gezongen, vond het echt geweldig!
Bedankt voor de tip, ik vond het echt supermooi! Kijk idd altijd al vol bewondering als ik m wel eens zie vr de kinderen, maar dit is wel heel bijzonder! Zo subtiel!
Inderdaad prachtig zeg. Ik heb hem wel eens in het echt gezien, toen ging hij ook tekenen in het zand. Echt super zeg! En wat kan die Aliyah mooi zingen zeg!