Mijn laptop is zooo langzaam rn wil hem dus helemaal leeg maken en opnieuw instaleren zodat ie mischien sneller wordt... Iemand die weet hoe dit moet en miachien een tip heeft hij ia het noet waard om naar iemand te brengen ze vragen er veel gels voor
Ja, of probeer eerst eens Ccleaner. Dat gebruik ik altijd als ik klaar ben met internetten. Je moet eens weten hoeveel shitzooi er blijft staan als je op internet gezeten hebt! Hier is de download. verwijderd..lees de algemene voorwaarden 1.9 En dan rechtsboven 'download latest version'. En dan verschijnt er een pop up bovenin je scherm, en dan volg je gewoon de instructies. Succes
Probeer eerst in ieder geval alle "waardevolle" spullen op een externe harde schijf oid te bewaren. Heb je trouwens de "schijfopruiming" en "schijfdefragementatie" ook al eens gebruikt? Ook dat scheelt vreselijk veel. Als dat niet helpt idd Format C en daarna opnieuw het noodzakelijke installeren.
Nee, Ccleaner is geheel gratis. Wat je kan doen, is gewoon de comp opnieuw installeren. Maak een back up van al je bestanden.. Een cd rom van windows xp - vista of 7.. en start hem op vanaf die cd.. Dan opnieuw installeren Als je daar geen zin in heb, even virusscanner erover heen halen. Ongebruikte progamma's verwijderen.. etc etc.. Succes!
wij hebben laatst onze computer helemaal opnieuw geinstalleerd was gecrasht fijn mc affee de back up cd's kostten 60 euro hebben we moeten bestellen wij gebruiken ook altijd ccleaner als je erop googled heb je meerdere maar de ccleaner is echt gratis. werkt als een trein en onze computer blijft er enorm snel door!
oke dus als i een cd van windows 7 heb moet ik die er in doen en dan die instaleren..?? ik heb niks op d com staan voor belangrijke dingen alles moet gewoon even opnieuw war vind je format c dan hahaha
Als je deze laptop heb gekocht met windows 7 erop, zoals ik.. Dan kan je via de windows site even lezen wat je kan doen.. Windows 7 installeren en opnieuw installeren Mocht je er niet uitkomen, wil ik je wel helpen met het uitzoeken van dit.. Kan je me een PB'tje sturen.. Liefs, Sill
ik heb cccleaner er net opgezet en alles gedaan dus gescant en ik zeg eerlijk volgens mij is hij wat sneller het openen van internet deed hij best snel.. heb gewoon alles gescant en verwijderd hihihihi dus mischien helpt ccleaner wel alleen
Je kan niet zomaar formateren want windows verwijderd zichzelf niet. Je kan alleen formateren met een windows cdrom. Die moet je opnieuw installeren en dan haalt ie de oude bestanden eraf en geeft ie aan; Bestanden op ... schijf(ven) verwijderen? En dan klik je op ja, wordt je oude HDD gewist en de nieuwe erop gezet.
Als je een Vista of XP CD in de speler doet en hiermee opstart kan je o.a. naar DOS toe. Hiermee kan je de C: schijf wissen met het commando format c:\