Wat vinden jullie nu van die reclame van RVS! Dat is die reclame waarbij er allemaal personen met paraplu boven andere mensen zweven. Ik word steeds zo in en in triest en down zodra ik die reclame zie. Ik kan er niet tegen. Ik associeer het dan ook met trieste zaken, zoals verlies van dierbare en afscheid.. Waarom ik dat doe? Geen idee, maar mijn man vind me maar maf (nou is dat zoiezo een understatement, maar goed)
Ik moet ook denken aan dode mensen als ik die ventjes zie rondvliegen.. misschien moet ik niet meer naar ghostwhisperer kijken hihihi
Whahaah mutsjes, ik kan me de reklame even niet voor de geest halen, hij komt vanzelf weer voorbij en dan geef ik mijn mening
grappig dat het voor iedereen zo anders is. Ik vind het een mooi liedje...maar mijn vriend heeft nu al twee keer gezegd dat als hij een kind zou zijn, hij nachtmerries zou krijgen van die muziek. Hij vind het het een eng melodietje.
Nou jaaaaaaa die ken ik helemaal niet, wat slecht Nou ja ik zap reklame ook altijd weg, dat zal het zijn, maar het plaatje doet me idd denken aan een uitvaartverzekering ofzo, word je idd niet vrolijk van, kan ik me voorstellen.
Ben dus gelukkig niet de enige. Word er ook super triest van. Ik zap altijd weg als ie voorbij komt. Krijg al de kriebels als ik er aan denk
Ik word er juist rustig van. Ik vind het een mooie reclame. Geen idee waar ze nou uiteindelijk reclame voor maken, maar dat maakt niet uit. Ik vind de beelden ook mooi en associeer het totaal niet met uitvaarten e.d.
Ik vind 'm heel mooi. Ik krijg het gevoel dat je beschermd wordt met zo'n mannetje met paraplu boven je hoofd. (En mijn muzieksmaak is altijd al wat eigenaardig geweest... )
Haaaaaaaa Gupsie, dit wou ik ook gaan posten als nieuw topic! Ik vind het ook een lugubere advertentie, muziek wel mooi, maar heeft niks met pensioenen te maken vind ik, meer met begrafenissen enzo.
Giulian wordt er steeds stil van en waar ie mee bezig is, staakt ie gelijk en gaat naar de reclame kijken. Ik word er ook n beetje melancholiek van.
Ik ken die reclame wel . Als ik die reclame zie doet het mij denken aan een bescherm engeltje of je word gehaald door de dood, komt vast door dat liedje idd. Mijn zoon van 6 zag hem ook en vroeg aan mij, MAM? je mag toch niet zomaar boven iemand vliegen? dat is toch verboden? Ik dacht waar heeft hij het nou over , nou over die duffe reclame van de RVS dus. xxx Jet