Big fat gypsy wedding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Smnee, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik vind dat echt fantastisch om te zien!!
    de jurken zijn zo mooi, over de top gewoon!
    nog meer liefhebbers? :)

2. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Jaa echt geweldig om te zien.
    Het is ook allemaal zo heerlijk overdreven, maar wel hele mooie jurken inderdaad!
    Heb het ook een tijdje gevold op TLC.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik keek het altijd ook op youtube, tijdens de voorbereiding van mn eigen bruiloft.
    fantastisch hoe alles echt overdreven is haha

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Geweldig!!!!! Love it!!!

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Zou stiekem best wel eens zo'n jurk aan willen hahaha...

6. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ik heb met stijgende verbazing gekeken! Er ging echt even een wereld voor me open. Spray-tan, borstvergrotingen, familie-eer (? doo te slaan en vechten??) en dan eigenlijk allemaal heel erg vroom zijn. Terwijl de kleine meisjes in korte rokjes staan te lapdancen lijkt 't wel.
    Mijn keuze is het niet maar ik heb er wel bewondering voor, ergens diep van binnen. Constant weggestuurt worden, uitgescholden, getreiterd, non-stop politie achter je aan..
    En als vrouw dan? Vroeg trouwen en vervolgens staan ze de hele dag te poetsen..

Jurken vind ik eigenlijk dus wel mooi. Extreem overdreven allemaal maar als ik kijk naar de bovenstukjes... mwa, doe mij ook maar zo veel diamantjes op mijn jurk hoor :D

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik vind het ook prachtige jurken !!!!!
    Echt geweldig !! :)

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Vind de meeste jurken juist vreselijk :p maar ontzettend leuk programma :D

9. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Hier nog een liefhebber! Vind het interessant om te kijken. Fascinerend hoe die mensen leven. Bepaalde dingen vind ik wel erg apart. Zoals dat ze de meisjes bijna niks mogen maar er wel bij lopen als you know what. Verbaasd me dat dat dan wel kan en mag. Maar het draait bij hun heel erg om reputatie en uiterlijk. Dat jong trouwen, huisvrouw worden en poetsen is iets wat er bij die mensen zo in zit dat ze het zelf heel normaal vinden. Je merkt dat het meerendeel het gewoon net zo wil doen. Daar heb ik dus ook geen moeite mee.

Komt het volgende week weer?

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Geweldig programma, ik snap alleen de manier van leven niet, hoe die mannen lijken te overheersen. Heb maar een paar afleveringen gezien want terugkijken kostte geld via RTL.

11. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk. De denkwijze, de manier waarop zij in het leven staan, oneerbiedig naar de rest toe.
    Iemand van 'buitenaf' wordt niet geaccepteerd of maar moeilijk, homo's zijn not done, kinderen worden van school gehaald... Nee! Niet echt mijn manier.

Ook die jurken, alles zo vreselijk over the top! En waarom?

Wil niemand voor het hoofd stoten en misschien wordt er over mij/ons ook wel iets gedacht, maar vind het echt onbegrijpelijk!

12. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik vind het ook onbegrijpelijk hoor maar dat maakt het wel weer aantrekkelijk om een kijkje in hun leven te nemen :) Ik vind het een leuk programma.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hihi prachtig hoor. Ik snap ook niet waarom ze in sommige dingen zo tegenstrijdig zijn.. Maar ik vind de jurken gewoon zo mooi

14. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vind het stiekem leuk om te kijken... hoewel ik me in de levensstijl voor geen meter kan verplaatsen. Maargoed, (leed)vermaak is het wel ;).

15. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Helemaal mee eens.

Alleen vind ik die bruidsjaponnen toch wel héél mooi! (althans de meeste)

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Geweldige serie!
    Heb af en toe echt van de bank gelegen, wat een hysterie! :D
    En die jurken, tja, niet mijn smaak maar oh zo leuk om te zien!
    Hoe meer roze en groter des te beter hihi :)

17. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ook ik vind het een leuk programma om te kijken, soms kijk ik ook vol verbazing en mijn manier van leven zou het ook niet zijn.
    Maar het idee om als een prinses te trouwen in een overthetop jurk begrijp ik dan stiekem weer wel.

Vriend en ik hebben zo hard moeten lachen om de uitspraak: i'm a pineapple and she's a palmtree....man man man wat zagen die meiden er uit.Ze wilde dat iedereen zich dat zou herinneren en denk dat dit goed gelukt is!

Deel Deze Pagina