Reclame tijdens de Afvallers XXL

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nikita23, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Het is toch niet normaal hoevaak er reclame tussen de aflevering door getoond wordt? Ben ik de enige die zich daar zo aan stoort? Ik vind een beetje reclame niet erg hoor maar de hoeveelheid tijdens dit programma is voor mij een reden om niet meer te kijken...

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Niet alleen bij de afvallers maar bij bijna alles.
    Ik zit net CSI te kijken, tis net n paar minuten bezig en meteen die kl*te reclame.
    Iedereen hier in huis heeft er een hekel aan.
    Mijn vriend zapt altijd meteen weg, met als gevolg dat of het begin van t volgende gedeelte gemist wordt of dat we helemaal niet meer terug komen op die zender. Vriendlief kijkt dan verder waar die is blijven hangen tot daar weer reclame komt. Da's ook lekker irritant, al die halve programma's :-D

3. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    De afvallers kijk ik niet meer. Ten 1e omdat ik het niks aan vind. Vond het juist leuk om de afvallers op de voet te volgen, en dan die reclame!
    Dat irriteerd me zo! Echt overdreven veel..

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ja ik dacht dat het aan mij lag irritant he!
    je zag reclame er gingen 4 mensen wegen en hup...weer reclame!het was net weer 4 minuten bezig!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het bij de afvallers wel na een paar afleveringen duidelijk waar de reclame-blokken precies zitten. Wel handig eigenlijk. Veel reclame is er op al de commerciele zenders, bij CSI idd vind ik dat ook heel irritant, 5 minuten bezig en dan gelijk al reclame..
    En ach; veel reclame, als ik Dr Phil of Oprah zit te kijken en al die reclame skips zie zeg maar, waar wij geen reclame hebben en amerika wel, dan denk ik: het kan altijd erger ;)

6. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Ik heb gelukkig een digitenne ontvanger met een harde schijf er in. Ik zet het programma gewoon op pauze en ga dan een half uurtje ofzo me op het internet vermaken en ga dan pas kijken. Ik kan dan de reclames gewoon doorspoelen. Dat op pauze zetten is ideaal, als er gebeld wordt mis je niet gelijk een stuk van het programma, je kan naar de wc of drinken pakken wanneer je zelf wil.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier precies hetzelfde! Heerlijk is dat he?! :D

8. Niet meer actief

Ja, dit hebben wij ook 8) Heeeerlijk!
    Ik heb zo'n gigantische hekel aan reclame, dus dit was de ideale oplossing :p

Deel Deze Pagina