Oorlog tussen israel en palestina...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Karagoz, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen maar het is verschrikkelijk voor de mensen in en uit palestina...

Ziekenhuizen zitten vol met gewonden, de mor zit vol met overleden mensen..gewonden worden op de grond verzorgt omdat er geen bedden meer zijn...

Wegen naar ziekenhuizen worden gebomardeerd zodat ambulances niet naar ziekenhuizen kunnen gaan...
    Ambulances worden gebombardeerd zodat ze de gewonden niet kunnen vervoeren...

Kinderen, vrouwen, mannen, pasgeboren baby's worden allemaal gedood door de joden...
    Ze hebben geen poot om op te staan, helemaal geen bommen, geweren of wat dan ook om zich te beschermen tegen deze mensen...

Bush als jood keurt het goed wat isreal doet...Ben blij dat hij gaat aftreden deze maand...

Egypte doet de deuren dicht bij de grens zodat mensen niet naar hun land kunnen vluchten...

Op de turkse sateliet laten ze uren lang beelden zien over de situatie in palestina..Ik hou me hart echt vast en wordt er zo emotioneel van...
    Maar op de nl nieuws hooguit 10 minuten en verder helemaal niets..

Ik wil wat doen voor de mensen, waarom helpt niemand deze mensen...Ze hebben hulp nodig waarom ziet niemand dat...

Kinderen en babys huilen omdat ze zo bang zijn, gewond zijn of dat hun ouders overleden zijn...

Er is daar meer bommen dan al het vuurwerk in nederland op oud en niuw bij elkaar...

Ze hebben hulp nodig maar niemand doet wat..

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

misschien kunnen we geld inzamelen?

ik bid voor ze...

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Een kennis van ons gaat aanstaande maandag naar Palestina als Allah het wilt wij zamelen onder alle kenissen etc geld in het zal niet veel zijn maar ik hoop dat ze er iets mee kunnen. Er zijn ook rekeningen volgens mij waar je geld op kunt storten voor Palestina. Er staan 2 vrachtwagens met het ibgezameld geld van die kenissen bij de grens te wachten met voedsel etc ze mogen niet eens naar binnen gebracht worden :( echt vreselijk

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Verplaatst, naar films, televisie en nieuws.

Groetjes
    Elvira

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja inderdaad afschuwelijk wat mensen elkaar kunnen aandoen, :cry:

We zijn machteloos hier.

6. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik vind het ook vreselijk, die beelden, kan ze gewoon niet aanzien.

En de rest van de wereld kijkt maar toe, niemand doet wat!

Niet-Nederlandse tekst verwijderd zullen ze gauw vrede vinden, alhoewel het al 45 jaar oorlog is daar tussen de Joden en de Palestijnen, Allah is groot, en Niet-Nederlandse tekst verwijderd zal er op een dag rust zijn voor iedereen.....

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wat tirlitilsko al zegt , ze kunnen met hun ingezamelde goederen niet de grens over... :(

ik kan geen juiste woorden vinden...het is verschrikkelijk!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    echt verschrikkelijk :(

9. Sahara

Sahara Niet meer actief

misschien is dit wat om te ondertekenen,

Verhef je stem voor een vreedzame oplossing in het Palestijns-Israëlische conflict‏

http://www.verhefjestem.nl/

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb mijn stem gegeven

11. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ja, wat de Israelies nu aan het doen zijn... daar verspelen ze nu de (naar mijn mening zeer misplaatste) ´goodwill´ van de rest van de wereld mee.
    Jaren lopen roepen dat hun een groot onrecht is aangedaan in WOII (wat ik zeer zeker niet ontken), maar zelf nu jaren later dezelfde verschikkingen uitvoeren. Denk aan de muur die is weggezet, burgers als 2e rangs mensen behandelen alleen gebaseerd op geloof, etc.

Nee, mijn hart gaat zeer zeker uit naar de palestijnen!

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vind het ook vreselijk daar niet van. Maar ik dacht eigenlijk dat dit soort topics niet mochten op ZP?

13. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Islamicrelief een hulporganisatie is aktief in het gebied iedereen kan een bijdrage overmaken op de site!

www.islamic-relief.nl

14. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Waarom zou t niet mogen? Het is toch een actualiteit? Helaas... : (

Kheb ook geen woorden voor wat daar gebeurd...heel de wereld kijkt toe maar weinigen doen wat.

15. Sahara

Sahara Niet meer actief

dankjewel voor je stem Karagoz hopelijk zullen vele je gaan volgen en ook een stem uitbrengen het is een kleine moeite en kan van grote waarde zijn.
    en idd wat iman zegt je kan ook geld geven want ook elke euro helpt en is van grote waarde!

bezoek de sites!

www.verhefjestem.nl

www.islamic-relief.nl

liefss

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja is n twijfel geval idd.
    Vind het zo ongeloofelijk dat ze hulpgoederen etc niet door laten. Echt...geen woorden voor.

17. Esin

Esin Niet meer actief

Ik vind het verschrikkelijk...

Mijn hart breekt als ik die beelden zie...

Niemand doet wat en er gaat ook niets gebeuren, omdat iedereen achter Israël staat...

Het enige wat ik kan doen is geld doneren, maar of het zal helpen betwijfel ik, want Israël laat niets toe..

18. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    net op rtl nieuws

een hoge pief van israel zegt tijdens een conferentie:

"er zijn veel palestijnse kinderen doodgegaan, en weinig israelische kinderen...

dat komt omdat wij goed voor onze kinderen zorgen"

:evil: schande

19. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Die hoge pief waar jij het over hebt is Shimon Peres, die in 1994 samen mat Arafat en Rabin de Nobelprijs voor de Vrede toegekend kreeg... die kan ie maar beter weer inleveren, denk ik zo.

20. Esin

Esin Niet meer actief

Schandalige opmerking... Werkelijk walgelijk...

Deel Deze Pagina