reclame Yarden

Discussie in 'De lounge' gestart door waxinelichtje, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Vind hem vreselijk... Creapy gewoon..

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik vind hem wel goed eigenlijk.
    Het is zoals het is. Iedereen gaat dood, uiteindelijk.

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik werd er persoonlijk wel een beetje naar van, van zo'n kist en de handen in beeld van de (zogenaamd) overleden moeder. Vind het ook best confronterend en niet nodig dat ze het zo in beeld brengen.

4. Nog niet gezien...

5. maliro

maliro Niet meer actief

Ik vind die vertelstem zo idioot. Alsof ze een spannend meeslepend verhaal verteld. Irriteer me eraan.
    Zal voor yarden niet erg zijn, ik ben al klant; -)

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vreselijke reclame!
    Afgelopen juni is mijn schoenbroer onverwacht overleden dag na onze bruiloft en deze reclame doet me er steeds weer aan terug denken net als ik denk "gaat wel weer"
    Ik zap snel weg als ik die irritante reclame zie

7. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Dit!!

De tekst is allemaal prima maar door dat rare mens kan ik het al niet serieus nemen. Waardoor hij pijnlijk wordt.

Beroerd slecht dus

8. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    oh! is zij dat!

Ik vind de reclame verschrikkelijk. allereerst veel te heftig en confronterend voor mensen die al geliefden moeten missen. maar zoals het mens praat komt op mij echt over alsof het een of ander gestoord "kruidenvrouwtje" is.

kortom: ik zou nav deze reclame zéker niet voor Yarden kiezen.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Vreselijk!
    Ik krijg er de kriebels van.. Smakeloos

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind het een goede reclame ... zonder opsmuk, zonder onnodige dingen ... gewoon zoals het is. Punt ... niets meer niets minder.

Ik vind er niets confronterends aan eigenlijk.

11. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik vind het ook geen leuke reclame.... het hoort er idd helaas bij, maar deze reclame 'verheerlijkt' de dood gewoon bijna :(
    Of alsof het iets heel grappigs is, zo in een dichtvorm.

En die stem is heel irritant idd...

Die reclames dat je mensen kleding ziet uitzoeken, foto voor het afscheid enz. dat vind ik een veel betere. Ook niet leuk en confronterend maar het laat je wel beseffen wat er allemaal bij komt kijken enz.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik vind het behoorlijk confronterend.
    Mijn schoonbroer is plotseling overleden afgelopen juni dus deze reclame is voor mij en vele met mij behoor heftig om te zien. Zeker als zij met zo'n urn staat te zwaaien en te dichten alsof ze een verhaal voor staat te lezen vreselijk.
    Nee ik vind het echt vreselijke reclame.

13. Manque

Manque Niet meer actief

Ik vind het een mooie reclame.

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oef ik zie 'm nu voor het eerst en het eerste dat in me opkomt is dat ik hoop dat mijn oudste deze reclame nooit te zien krijgt. Die is erg bezig met de dood en er erg bang voor :( En ze praat er zo irritant bij, alsof het iets geweldigs is ;) Ja, dood gaan we allemaal, maar ik vind niet dat we daar zo mee geconfronteerd hoeven te worden en kinderen al helemaal niet.

15. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik weet niet zo goed wat ik van de reclame vind.

Hier is gelukkig niet recent iemand overleden, maar ik denk dat het voor mensen die wel net een dierbare kwijt is dit best wel confronterend kan zijn.

16. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Een ontzettende nare reclame zeg. Lijkt echt zo'n neptoneelstukje. Juist helemaal niet respectvol.
    Ook ik zou juist niet voor dit bedrijf kiezen hierdoor.

17. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik vind het een vreselijke reclame. Hier een half jaar geleden een dierbare verloren en ik heb echt geen problemen met een reclame over dit onderwerp maar wel de manier waarop dit word gedaan.

Het lijkt wel alsof die vrouw onder invloed is...het word op zo'n rare manier gebracht!

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat vervelend dat hij zo bang is. Onze oudste en middelste hebben de reclame inmiddels ook gezien en vonden het een mooie reclame, maar ze zijn ook helemaal niet bang voor de dood en zien dat ook als een verdrietig maar normaal onderdeel van het leven (nu zijn ze ook al een aantal keer meegeweest naar uitvaartdiensten van onze opa en oma's en we hebben het er toen uitgebreid over gehad).

Deel Deze Pagina