Voorgaande jaren deden we altijd dobbelen. Degene die 4 of 6 gooide mocht een kadootje uit de zak halen. Nu ben ik dat spelletje een beetje beu en wordt je het snel zat. Nu zoek ik dus iets anders. Het zijn 3 kinderen van 3 jaar,10 jaar en 12 jaar. De oudste doen nog leuk mee en wij kunnen desnoods voor de jongste spelen of broer en zus doen dit mocht het lastig zijn. Groetjes !
Ik heb bij de Kruidvat een kleed gezien met daarop opdrachten. Misschien is dat wat? Ik zit er zelf ook over te denken om hem te halen.
Bij de Zeeman zag ik een bordspelletje met een draaipijl speciaal voor pakjesavond, zag er wel heel leuk uit dus die ga ik morgen halen, wat ook heel goedkoop.
Mens erger je niet? Was altijd een succes.. Alleen totdat het te lang duurde of dat je steeds door dezelfde van het bord werd afgegooid
Speurtocht misschien? De 1e enveloppe geeft een hint naar waarde 2e ligt, daarin zit een raadsel naar de volgende, etc. de laatste enveloppe verwijst naar de zak met kadootjes. Je kan ze om de beurt een enveloppe open laten maken. Voor de jongste doe je er een plaatje in van bijv. de bank, voor de oudste 2 een raadsel of hint, ze kunnen dan samenwerken om de volgende aanwijzing te vinden.