Reclame

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Edge, Mar 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Kon zo snel even geen topic hierover vinden, mocht die er wel zijn...laat het me even weten dan kan deze dicht natuurlijk.

Omdat we met z'n allen worden doodgegooid met reclame, ben ik benieuwd welke reclame jullie nou het meest irritant of echt super grappig vinden?

Ik heb het nu met de nieuwste reclame van mc Donalds. Gaat over de Dutch Deluxe burger. Zit een stel die burger te eten, zegt die jongen; Hey, ik krijg nog geld van je?! Ja, van die burger. Zegt de voice over; Hollandser kan niet.........ja, en bedankt :). Gaat die jongen dat geld van haar ook nog natellen en zegt vervolgens, ja klopt precies.

Oh ja, dit vind ik dus een beetje een irritante reclame :p.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hahah jaaaaaaaaaaaah die nieuwe van de Mac mijn vriend en ik hadden het niet meer toen we die voor het eerst zagen...Ik vind hem geweldig!!!

Ohja en die andere van de Mac vind ik ook zo droog, met die man die euroknallertje hamburger en kipnuggets besteld "heb ik zin in" en dan terug komt van waar was ik ook al weer mee bezig...ohja hahah en die ander helemaal onder stroom whaha

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha ja die van de MC Donalds zijn altijd zo heerlijk droog:D Heeft u ook worteltjes? Vies hé? Geweldig!

Vind die van sanibroyeur (ofzo) onwijs irritant..
    oja en de reclames die zijn na gesynchroniseerd ook vreselijk...

Vind het trouwens jammer dat die 'filmpjes' van Loekie weg zijn:( moest altijd zo lachen om dat beestje

4. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ja Loeki! Daar had ik het van de week met m'n vriend nog over dat ik dat ook jammer vind dat die er niet meer zijn!

Tja, op zich is die reclame ook wel grappig eigenlijk :p. Hoewel ik die van die mannen op schaatsen leuker vind. Dat ze die auto tegenkomen "op het ijs", als ze dan bij de mc drive zijn zeggen ze tegen elkaar; zullen we teruggaan over het ijs?! :p

Ik moest ook altijd zo lachen om Ruben van der Meer in die Cup-a-soup reclame (nu zit ie in een andere reclame). Maar dat komt ook omdat ik wel een zwak voor 'm heb. Vind hem sowieso al erg grappig en nog steeds vind ik het leuk om hem na te doen :p.

5. Alita

Alita Niet meer actief

uhm carglass......

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    blij dat hij al van tv is...

Maar die reclame van HI mn POKKKIEEEE bah wat irriteerde k me daar aan..!! zette altijd de tv uit tijdens die reclame:)

7. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha je jeem die ook!!!

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Oh! Poekie! Vreselijk.. Deed altijd het geluid uit van de tv :) Manlief denkt dat ie grappis:) door de tv juist harder te zetten als hij de afstandsbediening heeft:(

9. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Vond die van Ruben nicolai ook geweldig.. over zijn eerste rijles:D

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Jaaaah Ruben van der Meer!!! Hij is echt geniaal...moest echt altijd kapot lachen om hem in de Lama's:D

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    en de reclame die ik nog steeds GEWELDIG vind is al oud van VVV nl Een ochtendhumeurtjeeeee hahahaha

12. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Jeem
    Jaaaaaa!! die is leuk!

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    die reclame over mishandelde dieren, dat je dus echt verwaarloosde honden ed in beeld ziet. dan zet ik geluid uit en kijk er niet naar, hoef ik niet aan te horen.

geweldig vind ik de reclame van proefdiervrije producten, van dat puppy en de kitten, heerlijk!!

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    En die reclame van een nieuw programme dat je een grietje ziet die zichzelf helemaal vol smeert met make up enzo..

Ik moet dan altijd zo lachen.. Reden:

Mijn collega lijkt sprekend op dr en smeert ook dr gezicht zo vol... En t ziet er niet uit..!!!

15. jonibra

jonibra Niet meer actief

Vind die van mac donalds eigenlijk wel grappig... t zal je maar gebeuren hihi.
    Vind die over het besparen van je printkosten als bedrijf verschrikkelijk irritant.
    Weet niet eens van welk bedrijf het nou is... zo overdreven...

Liefs mij

16. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha ik vind die nieuwe van hi echt geweldig. Ja, zo'n muts tot over d'r oren. En ik vind die van heineken leuk met die walkin fridge.

Ik vind de reclames over lenen altijd irritant.

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Die reclame van Bisolvon geloof ik.

Zo'n irritante moeder met de zin: Kinderen maken grapjes over hoesten. Maar ik niet.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik vind die nieuwe van Mona wel leuk over die Chocodreams met John Williams met een zachte g!

19. giraf

giraf Niet meer actief

Oh ja die is echt VRESELIJK! Ik zet de tv altijd op stil als die reclame voorbij komt.
    Die van de cup-a-soup moet ik altijd ontzettend om lachen, die dat ze als managers aan het vergaderen zijn waar hun bonus naartoe moet: "Naar kinderboerderij het geitje" Iedereen blij: "Ideetje van Dirk" Het is zo'n foute reclame dat ik er helemaal blij van word.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Jaaah wat een gr*afwijf zeg...de manier waarop ze het zegt en dan dat hoofd erbij...grrrr
    Maar dat kind vind ik ook irritant hoor

Share This Page