Ik vind dit altijd een supermooie reclame. YouTube - wereld natuur fonds Zo mooi gemaakt, alle dieren uit de natuur....
Ik vind die reclames van Bol.com zo leuk. De ene met dat jongetje en die twee meisjes met hun poppen. Zo grappig als die 'Nouhouwwww' komt. Die Sinterklaasreclame van Bol.com is ook geniaal, kennen jullie die? Wat ik echt een slechte reclame vind ik dat irritante hoestgezin. Ik krijg echt zin om dat kind een pleister voor haar mond te doen.
Muffinpurperkurk uhuh.. Zooo irritant!! gaat verdorie om een auto!! Vind die autoreclame van Dacia wel grappig.. Met Ché gevuara erin Manlief en zoontje zijn vernoemd naar die man (tweede naam is Ché)
Je hebt nu een irritante van Danone op tv. Dan zie je een jonge meid en een jochie playbacken met de stem van een man. "Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" en die mond die dat jochie erbij trekt. Echt irritant.
Alleen jammer dat Che en Fidel worden gebruikt voor iets waar ze zelf natuurlijk tegen vechten/vochten: een kapitalistische uiting zoals reclame. Che zou zich omdraaien in zijn graf...
Ik vind de reclame zelf verschrikkelijk maar als ik dat word muffinpurperkurk hoor lig ik in een deuk..!! En dan helemaal Hamburgerpurperkurk
Klopt, maar omdat het de tweede naam is van manlief en zoontje vind ik hem wel grappig.. Snap de link nog niet echt tussen die twee en een auto maar goed..
De nieuwe van de AH vind ik echt heel erg leuk. Handsinasappelen en dan zo een handje van sinasappels Die nieuwe van de C1000 vind ik echt vreselijk...die vrouw mag van mij heeel snel van de aardbodem verdwijnen....
Dat die reclame voor jou persoonlijk grappig is, begrijp ik. Vind het ook leuk dat jouw man en zoontje Che als tweede naam hebben! En ik snap ook de link niet met de auto en eigenlijk dus ook überhaupt niet met reclame/commercie. Of proberen ze te zeggen dat ze een niet-commerciële auto hebben gemaakt?
Ik vind persoonlijk dat mens van Super de Boer, zo'n ongeloooooooflijk blije eikel met kort blond haar, nog een graadje erger. Kun je nagaan..... (ik heb iets tegen blije eikels in reclame geloof ik. Alhoewel, die manager van de AH.... maar die heeft nog wel iets subtiels daarom vind ik hem wel goed)
Vind ik ook! Al die c1000 reclames met haar zijn irritant... Ik vond die oude veel duidelijker ook. Met dat *tjetjing* geluidje. Nu proberen ze de AH reclames na te doen... Zelfde formule. Toen mijn oude oppasjongetje (waar ik vroeger op paste dus) bij de c1000 werkte, deed hij altijd heel droog *tjetjing* wanneer iemand c1000 zei en hij lokte het ook steeds uit... "Hoe gaat het op je werk?" "Welk werk?" "Nou, bij de c1000" *tjetjing* Hehehe, droogkloot. (Ik was gek op hem!!!)
Carglass!! Als ik dat hoor zit dat deuntje 3 dagen in mn kop. Bovendien heb ik er weken over gedaan om het te verstaan.... Carglass repareert, carglass .... (verder kwam ik niet) vervangt :x
De meest vervelende reclame vind ik wel die reclame over die vrouw in huis, met 3 kinderen ofzo en het gaat de hele tijd door met, nee niet doen, nee niet doen, neehee dat mag niet, neehee niet doen. Kind klimt dan op de trap enzo...nouja weet niet waar ie van is en weet ook de naam van dat kind dat ze heel de tijd roept niet. Maar op het eind is het iets als "hoe groot is de kans dat je kinderen bij iemand anders in huis iets kapot maken". Leukste op dit moment vind ik toch eigenlijk wel die van bol.com met het mummypak...! Verder kan ik het even niet bedenken !
Ik heb ook een vreselijke hekel aan die Carglass-reclame. Het komt ook veel te vaak op TV. Verder snap ik de telecombedrijven niet helemaal. Tele2 heeft domme schapen, Vodafone doet het met mensen met zo'n rare kop en Ziggo heeft twee pratende leren stoelen. Slaat allemaal werkelijk nergens op. Het is alleen maar reuze irritant.
ik weet niet of ie er al tussen staat, maar ik vind al die vanish reclames zo vreselijk eerst gaan die kinderen modder, lippenstift of koffie in hun shirt smeren, moeder is dan de wanhoop nabij, komt er zo'n opgewekte muts aan die dat er wel uit kan krijgen met haar vanish oxi action. aargh.
Is van REAAL, realist in verzekeren . Dat kind wat niet luistert heet Joep en dat jankende meisje is Merel... Hele irritante recalme inderdaad. @ Miepie: Pfff, nou die boerentrien van de Super de Boer is ook rete-irritant inderdaad.