Tijdje geleden voor het eerst foto ingezonden van mijn zoontje voor baby van de maand. Nu zag ik in het overzicht dat de foto gedraaid is. Kan deze op een of andere manier goed gezet worden. Het staat zo gek
Nee, helaas. We kunnen geen wijzigingen in foto's aanbrengen. Als je het erg storend vindt kunnen we de foto verwijderen waarna jij 'm opnieuw kunt insturen voor volgende maand. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Haha top Joycey! Beheer/moderator. Hoe kan het dat foto, s soms draaien en hoe kan ik dit voorkomen. Heb dit in een topic nl ook wel eens?
Elke camera hanteert een andere boven/onder links/rechts. Eigenlijk zo je moeten weten wat onder is op jouw camera, want hoe heb je de camera gehouden toen je die foto maakte. Weet je dat nog?
Kijk anders eens in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/473082-iphone-plaatst-fotos-gedraaid.html
Dat zijn vaak de zijkanten van foto's. Moet je zien zoals op een tv, alles is tegenwoordig breedbeeld. Ik denk dat als je de foto draait zodat die rechtop staat terwijl je je telefoon op breedbeeld bekijkt dat die dan wel goed staan. Geen idee of ik het goed uitleg?
ik snap je uitleg helemaal. Thnx. Gek dat het bij de ene rechtopstaande foto wel goed gaat en bij de ander niet. Maar ik ga er eens op letten. Dank je wel.