Wanneer je bent ingelogd wordt de bovenste banner tijdens het gebruik van het forum uitgeschakeld. Op de portal pagina en bij de artikelen wordt de bovenste banner wel getoond. Advertenties worden aangeleverd door een externe partij en we zijn samen constant op zoek naar de balans. Soms zit er een advertentie tussen die als vervelend kan worden ervaren. Jullie opmerkingen zullen we meenemen en bespreken met de advertentie leverancier om te kijken of we dergelijke campagnes in het vervolg kunnen voorkomen. Ook het niet meer kunnen gebruiken van de functies van Zwangerschapspagina door een advertentie nemen we mee en gaan we oplossen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina
Ik zie het ook voor het inloggen. Dan lukt inloggen vaak niet zo goed omdat altijd die reclame ertussen door komt steeds! Super irritant
Ik ben altijd ingelogd en zie de advertentie als ik zp opnieuw open. Zowel op iPhone als MacBook. Heel vervelend. Kan m ook niet altijd wegklikken trouwens. Dan begint ie opnieuw. Wel steeds Ikea, maar daar heb ik op gegoogled voor ik een kast kocht vorige week
Psssst, laatste dagen super irritante reclame banner, wat inloggen lastig maakt en de meldingen niet zichtbaar. Ik zie ook niet gauw waar ik het weg kan klikken. Op de iPad overigens.
Ik ben gewoon standaard ingelogd en ik heb nooit reclames... Alleen als ik af en toe eens op een andere pc zit, waar ik niet ingelogd ben heb ik reclames
@Beheer ik heb sinds een paar dagen steeds een hele irritante popup inclusief trillen van m'n telefoon dat ik een iPhone heb gewonnen. het gebeurt als ik switch van het ene topic naar een andere. De pagina van ZP ben ik dan kwijt, het is niet alleen een kwestie van een kruisje wegklikken.
Nou t is dat ik al lid ben, maar zojuist even via explorer op de site gekeken (normaal gebruik ik Chrome met alle blockers aan) maar als ik geen lid zou zijn, zou ik dit ook zeker niet worden. Je kan gewoon niet scrollen in het forum want er hangt een enorme banner overheen die je niet weg kan klikken. Bekijk bijlage 554863
Beste Msee, Dank je voor de print screen, wij zullen deze doorsturen. Als jullie nog meer print screen hebben, heel graag! Deze kunnen we dan doorsturen en dan is gelijk duidelijk wat het probleem is. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina