Reclame

Discussie in 'Over deze site' gestart door Neilia, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.248
    113
    'Ze' :rolleyes: Jullie hebben er niets mee te maken natuurlijk, arme slachtoffers van boze Google en de adverteerders.

    Neem gewoon eens verantwoordelijkheid man. Jullie willen meer geld en daarom grotere advertenties , dat forummen nu vervelend wordt voor vele door het verspringen van de pagina kan jullie geen reet schelen. Dat eromheen gedraai, zeg het dan gewoon.
     
    wishfulthinking, lidu1, Lisa280887 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Heb je al de addblocker? Werkt perfect! En lopen zij inkomsten mis:roflmao:
     
    Maslov en Sandy01 vinden dit leuk.
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.248
    113
    Op de computer heb ik idd adblock maar op de tablet en telefoon kan hij niet. Dan klik ik dus constant op verkeerde topics, echt vet irritant.
     
  4. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    @Beheer lijkt niet echt boodschap te hebben aan je reactie :cool:
     
  5. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.248
    113
    Nee, was ook wel te verwachten. Kritische vragen vinden ze niet leuk.

    Het is typisch, je krijgt 1x een kort half antwoord, daarna krijg je nog heel kort een reactie op je wedervraag (die je stelt omdat het eerste antwoord standaard je vraag niet beantwoord) en daarna negeren ze je gewoon.

    Geen idee waarom, maar ze komen ontzettend ongeïnteresseerd over naar hun leden. En niet alleen naar kritische(/vervelende) leden zoals ik, maar ook naar een nieuw lid die zich bijv. afvraagt waar haar topic is gebleven. Die wordt ook gewoon genegeerd.
    Maar dan zie je ze wel opeens reageren in een random topic over zwangerschapsmisselijkheid of zo, of krijg je een melding dat ze je titel willen aanpassen terwijl er niets mis mee is. (ik gok voor hits op Google). Ik begrijp niets van hun beleid.

    En als het dan ècht 'uit de hand loopt' , lees: meerdere mensen willen een antwoord (de nachtmerrie voor Beheer want dan moeten ze wat gaan doen), dan gaan ze vingertjes wijzen. 'Dat moeten we aan hun vragen' (duurt 3 dagen) 'mag niet van Google' 'Ze zeggen dat het niet kan' 'Wij hebben het probleem niet' 'we gaan er naar kijken' (je hoort nooit meer wat)

    Ik vind het forum super leuk, maar het Beheer is echt kut. Weet iemand hoe en waar we ze kunnen nomineren voor de prijs slechtste forumbeheer 2019 of zo?
     
    hummeltje5, Lisa280887, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ooh ik heb een app op de telefoon ervan! Gratis en werkt echt top!
     
  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Zoals wij al eerder aan hebben gegeven worden de advertenties aangeleverd door een externe partijen, niet alleen Google. Hier zijn bepaalde afspraken mee gemaakt waar wij niet ineens van af kunnen wijken. De klachten die jullie gemeld hebben zijn ook met hun besproken en daar waar mogelijk opgelost. Denk aan de positie van de advertentiebanner. Deze is naar beneden gegaan.
    Het verspringen is ook besproken, maar dit kan niet worden opgelost. Dit hebben we naar jullie gecommuniceerd.

    Wat bedoel je met: "een nieuw lid die zich bijv. afvraagt waar haar topic is gebleven. Die wordt ook gewoon genegeerd." Wellicht dat wij iets over het hoofd hebben gezien. Het is niet onze bedoeling iemand te negeren. Als je ziet dat iemand ons een vraag heeft gesteld maar nog geen antwoord heeft ontvangen, kan je dit gewoon aan ons doorgeven via het meld-knopje of via een privéberichtje. Als reminder, zeg maar.

    In regel 1.4 wordt aangegeven dat je een duidelijk onderwerp aan je bericht moet geven. Wanneer dit niet is gedaan kunnen wij dit aanpassen.

    Regel 1.4 ...
    Een duidelijke titel is niet alleen voor jezelf prettiger (je vraag is duidelijk dus zal je eerder zinvolle reacties krijgen) maar ook voor andere forumleden. Zij hoeven niet eerst het topic te openen om te kijken waar het over gaat.
     
  8. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.248
    113
    Antwoorden dikgedrukt.
     
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Lekker aanwezig dit..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Bekijk bijlage 629558
    Ik heb het filmpje weer. Hij laad bij mij niet direct en de pagina verspringt er door. Deze is echt heel irritant.
    Kunnen die filmpjes dan tenminste niet uitgeschakeld worden?
     
  11. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Nou ik word er echt debiel van zeg pfft....de pagina’s blijven maar verspringen, ik heb niet eens zin meer om hier vaak te komen kijken.
     
  12. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.629
    3.434
    113
    Je weet dat achter het beheer ook gewoon mensen zitten? Ik begrijp die toon niet zo. Ik neem aan dat jij het ook niet prettig vindt om op een bepaalde manier aangesproken te worden? Ik snap de frustratie, maar echt moet dat zo?
     
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.248
    113
    Ja.
     
    Lumihiutale vindt dit leuk.
  14. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.629
    3.434
    113
    Triest, daar bereik je juist niet mee wat je wilt. Daarom worden berichten wsl genegeerd :rolleyes:
     
  15. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.248
    113
    Nee hoor, mijn aardige en meedenkende berichtjes werden net zo goed genegeerd. Eigenlijk.. nu ik zo uitval heb ik uitgebreider antwoord dan ooit.
    So if anything; its working. Wat erg triest is. Mja. Moeten ze maar eens serieus gaan kijken naar de klachten en problemen ipv alles af en weg te schuiven.
     
  16. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik moet zeggen dat de advertenties mij ook erg storen. Begrijp me niet verkeerd; op mijn eigen site heb ik ook reclame. Ik weet dat webhosting niet gratis is. En ik vind dat beheer ook best wat mag verdienen aan de site. Maar die inkomsten zijn er wel bij gratie van de bezoekers. Ik merk aan mezelf dat ik hier al minder vaak kom. En soms al bijna meteen weer wegklik als dat stomme beeldvullende filmpje weer van mijn scherm spat. Laat maar zitten, dan ga ik wel naar een ander forum. Ik kom hier al heel lang, maar een forum is maar gewoon een website. Eén van de vele. Dus als dit zo blijft, raakt zp in ieder geval één vaste bezoeker kwijt. Ik merk nu al dat ik steeds meer tijd doorbreng op een ander forum. Niet omdat ik zp op zich niet leuk meer vindt, maar de advertentie (met name de video bovenin) zit met dusdanig in de weg dat ik dan liever ergens anders heen ga.

    Dus @Beheer; goedbedoelde tip: misschien zouden jullie je advertentiebeleid dusdanig kunnen aanpassen dat je er geen bezoekers mee wegjaagt. Tekst en afbeelding is prima. Video is irritant. Ook het formaat van de huidige advertentie ruimte bovenin beeld is erg storend. Ik weet dat jullie heel groot zijn en een dip in bezoekers zal niet direct zichtbaar zijn. Veel mensen hebben toch ‘geïnvesteerd’ in contacten op dit forum en blijven niet meteen weg. Ook omdat er waarschijnlijk nog wel meer mensen afwachten of het toch nog weer veranderd. Maar dit is nu al een poos zo en er wordt -vooralsnog- niks met onze feedback gedaan. Uiteindelijk gaan er dan denk ik toch mensen ‘lopen’. Ook denk ik dat je met het huidige advertentiebeleid minder snel nieuwe leden aantrekt.
     
    NiVa0230, marb en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  17. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    WTF is dit???
    Ik kijk via pc, en krijg elke pagina een reclame zo groot als mijn hele scherm!!!
    Wat een kutsite is dit geworden zeg. BAH
     

Deel Deze Pagina