Elke keer als ik op mijn iPad een website bekijk of er wat bestel krijg ik uit den treure die artikelen in de reclamebalken weer te zien (shirts van een bepaald merk,wasmachines enz...) Nu wil ik graag een verrassing voor mijn man kopen via internet maar dat is natuurlijk moeilijk geheim te houden als er elke keer van dat artikel reclame voorbij komt :x:x:x Weet iemand hoe je dat kunt uitschakelen op een iPad air? Voel me soms echt gestalkt door mijn internet
Oké, hoe doe ik dat? . Heb alle instellingen al doorgespit maar als je niet weet hoe of wat is het lastig. (Voel me ook een beetje dom nu )
Als je een nieuw tabblad opent zie je als het goed is ergens privé staan. Dat aanklikken en dan laat je geen geschiedenis etc. achter. Voeg een screenshot bij . Linksonder staat het.
Bij instellingen -> safari -> 'wis geschiedenis en websitedate' (staat onderaan) wis je volgens mij ook cookies.
Het is al gelukt,dankzij de foto. Als ik de meerdere schermen open en dan op privé druk,werkt het. Heb ook ineens een donkere balk in de bovenkant,anders is hij wit. En toen ik weer op deze pagina kwam moest ik het veranderen omdat ik anders opnieuw moest inloggen. Had dit toch echt eerder moeten vragen
Die donkere balk verduidelijkt dat je incognito bent. Zeer handig als je dingen online wilt kopen, zo'n incognito. Niet alleen om de reclames te vermijden, maar ook omdat sommige sites obv je cookies hogere prijzen vragen voor items waar je bijvoorbeeld al eens eerder naar gezocht hebt.