tanden bleken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Arian, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik zou graag wat wittere tanden willen hebben. Hebben jullie bepaalde producten, (behalve tandpasta, heeft bij mij nog nooit geholpen:cool:) die jullie helpen wittere tanden te krijgen?

2. MamavanJenY

MamavanJenY Actief lid

10 mrt 2015
    236
    0
    0
    Ik hoor veel goede dingen over een cocos olie, als je erop googeld dan staat het goed beschreven.
    Zelf nog nooit geprobeerd maar binnenkort begin ik er ook aan :)

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Kokosolie, klopt! Wel de onbewerkte die dus echt naar kokos ruikt en smaakt. Ik haal hem altijd bij de natuurwinkel. Wat bij je tandpasta door doen kan, maar omdat het heel vet is loopt het vrij makkelijk je mond uit. Ik spoel altijd 10 minuutjes met een lepeltje, even kauwen en dan smelt het zo.
    Ik had niet echt supergele tanden maar dronk veel thee altijd. Dat verkleurde is nu zeker weg, ik zag vrij snel resultaat.
    Na het spoelen even in een stukje keukenrol spugen en id prullenbak gooien. Niet in de wasbak;)

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Ik zou niet bleken en als je het toch graag wil vragen bij de tandarts.de tandpasta whitning schuurt het glazuur af dus daar zou ik niet voor gaan.

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Bedankt alvast! Ga zo even googlen op kokosolie.
    Gebruikt er ook iemand een bleekpen? Of bleeksetje?

6. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Interessant ik lees mee ! :)

Heb trouwens ook weleens bij de prijsmepper (weet niet of jullie die winkel kennen maar het is een soort koopjes winkel met alles van de Kruidvat) daar heb ik een keer een soort van setje gezien met kwastje om je tanden lichter te maken.. Twijfelde wel maar toch maar niet gedaan :p bij de Etos ook een keer bij de kassa zien staan

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Crest white strips :) Ik kan ze nu niet geruiken ivm m'n beugel maar zodra die er weer uit is ga ik deze strips zeker weer gebruiken :)

8. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Dag Chiggy,

Ik heb er net op gegoogled en het klinkt interessant.
    Waar koop jij ze?

9. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Crest white strips inderdaad, werken erg goed. Even googelen, er is één online verkoopadres in Nl.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Heb mijn tanden laten bleken bij WIT in Amsterdam. Geen zin om met al die huis, tuin en keukenmiddeltjes aan de slag te gaan. Blij met het resultaat!

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    In Rotterdam zit wit gebit daar kun je voor goedkoop je tanden laten bleken.
    Anders zou ik het bij de tandarts laten doen.

13. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik vind die Crest strips wel vrij prijzig zeg!

Ik ga ze binnenkort voor het eerst laten bleken. Kost 49 euro. (Of 75 voor extra wit maar het moet niet te opvallend zijn).
    Ik heb vanmorgen contact gehad en ze geven aan dat de tanden bij hun methode tot 7 tinten witter (bij de normale behandeling van 49 euro) worden en ze gebruiken een non-peroxide middel en het duurt maar 20 minuten.
    Ik ben erg benieuwd!

Ik had gevraagd hoe lang het houd en ze zeiden gemiddeld 6 maanden. 1x op het half jaar 49 of 75 euro heb ik er wel voor over als het echt werkt.

14. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Die crest strips werken inderdaad wel goed, alleen er zijn veel mensen die er echt last van hadden. Als je gevoelige tanden hebt, kun je deze strips beter overslaan.

15. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Hoe lang houd het resultaat aan ongeveer?

16. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Bedankt voor alle tips, ga ff googlen! :)

17. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben

Deel Deze Pagina