Amber Alert voor Michiel (1) AMSTERDAM - De politie heeft een Ambert Alert afgegeven voor een jongetje van bijna 2 jaar. Het gaat om Michiel Delano Monne uit Amsterdam. Michiel is zaterdagmiddag na een wandeling niet door zijn vader teruggebracht. Michiel is 1 jaar heeft blonde pijpenkrullen en grijze ogen. Hij draagt een bruine sportbroek en een Kermit trui, verder draagt hij een grijs/blauwe/zwarte jas. Zijn vader Michel Bierenbroodspot draagt een spijkerbroek, rode trui en een zwarte jas. De vader van Michel heeft een tatouage onder aan zijn arm links van een vogel en op zijn rechterarm staat geschreven: Michel. Amber Alert voor Michiel (1) - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Dat is vreemd, ik krijg de sms'jes altijd van Amber Alert maar deze heb ik niet gehad.... Hoop dat anderen deze wel hebben gehad...
Het jongetje is in gezelschap van zijn vader Michel Bierenbroodspot, die het kind vanmiddag om twee uur bij de moeder had moeten terugbrengen maar inmiddels spoorloos is. Om verschillende redenen vreest de politie om het welzijn van de peuter. Vader en kind reizen per openbaar vervoer. Het jongetje is te herkennen aan blonde pijpenkrullen, grijze ogen, een bruine sportbroek, trui met Kermit de kikker en een grijsblauwzwarte jas. Zijn vader draagt de kleding waarmee hij op de foto staat en heeft verschillende tatoeages. Mensen die weten waar Michiel en zijn vader zijn, worden dringend verzocht de politie te bellen via telefoonnummer 0800 6070. Het is de tiende keer dat de politie een Amber Alert uitstuurt voor een kind dat onder gevaarlijke omstandigheden wordt vermist. Dat klinkt niet best! Hopelijk vinden ze het jongetje snel terug!
Dan hoop ik niet dat het bij meer mensen zo is dat ze hem niet gehad hebben. Ik heb me nu net pas aangemeld dus ik weet het niet. Amber alert heeft geen nut natuurlijk als veel mensen het smsje niet krijgen.
Amber Alert voor 2-jarig jongetje ingetrokken | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Goed nieuws!